اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

عملیات اجرایی 5 پروژه سرمایه گذاری در چابهار آغاز شد

عملیات اجرایی ۵ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریال در بندر شهید بهشتی چابهار با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

عملیات اجرایی 5 پروژه سرمایه گذاری در چابهار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عملیات اجرایی ۵ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریال در بندر شهید بهشتی چابهار با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از زیرساخت‌ها، تجهیزات بندری و دریایی و پروژه‌های لجستیکی بندر چابهار، دستور آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریال در بندر چابهار را صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه حضور در چابهار که علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاونین و مدیران سازمان بنادر، سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و استاندار حضور داشتند از پروژه‌های شاخص و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار شامل احداث مخازن فرآورده‌های نفتی سنگین با سرمایه‌گذاری ۹۳۰ میلیارد ریال با ظرفیت سالانه ۴۰۰ هزار تن و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد؛ سیلوی ۱۰۰ تنی (فاز یک) با سرمایه‌گذاری ۴۳ میلیون دلار و پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصد؛ کریدور لجستیکی با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیون دلاری و با پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصد؛ احداث دیوار حفاظتی ساحلی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و احداث مخازن ذخیره محصولات پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۸۲۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت سالانه بیش از ۷ میلیون تن با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد بازدید کرد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول