اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر واحدی: تدابیر رهبر انقلاب موجب وحدت مسلمان و پیروان ادیان الهی در ایران است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار جمعی از سربازان و کارکنان وظیفه مسیحی، گفت: همه ما ایرانی هستیم و رهبرمان یکی است و وجود رهبری فرزانه و تدابیر کار ساز ایشان امروزه باعث وحدت همه مسلمان و پیروان سایر ادیان الهی در کشور شده و روز به روز این همدلی بیشتر شده است.

امیر واحدی: تدابیر رهبر انقلاب موجب وحدت مسلمان و پیروان ادیان الهی در ایران است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و فرارسیدن سال نو میلادی در دیدار با جمعی از سربازان و کارکنان وظیفه ارامنه این نیرو، ضمن تبریک این ایام فرخنده با بیان اینکه در اسلام و آیات قرآن توجه ویژه‌ای به همه ادیان آسمانی شده است، گفت: همه ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار میکنیم و باید برای عزت و اعتلای آن تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه شما عزیزان مانند پیروان سایر ادیان الهی برای ما عزیز و باعث افتخار هستید، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، شهدای ارامنه در راه عزت و افتخار کشور جنگیند و به درجه شهادت نائل آمدند و امروز نام بسیاری از کوچه ها و خیابان‌های ایران اسلامی به نام این شهدای عزیز مزین شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به جنگ شناختی دشمن بر علیه نظام، بیان کرد: شما عزیزان همچون فرزندان ما هستید، مراقب جنگ شناختی و ترکیبی که دشمنان بر علیه کشور و نظام به راه انداخته‌اند باشید، چرا که دشمن قصدش از این کار اختلاف افکنی در بین ادیان آسمانی است و می‌خواهد از این دشمنی به نفع خودش استفاده کنند تا به اهدف شوم خود برسد.

وی افزود: امروز با هوشمندی و تدبیر رهبر معظم انقلاب و مسئولان عالی نظام، تمام تیرهای شوم دشمنان در رسیدن به اهداف خود به سنگ خورده است و بدون شک با هوش و ذکاوتی که در شما عزیزان وجود دارد دشمنان هیچ وقت موفق نخواهند شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه باید در این برهه از زمان هوشیار باشیم و حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد، گفت: همه ما ایرانی هستیم و رهبرمان یکی است و وجود رهبری فرزانه و تدابیر کار ساز ایشان امروزه باعث وحدت همه مسلمان و پیروان سایر ادیان الهی در کشور شده و روز به روز این همدلی بیشتر شده است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از سربازان ارامنه حاضر با اهدای لوح و اعطای مرخصی، با دستور امیر واحدی اضافه خدمت کارکنان وظیفه مسیحی تا ۱۵ روز مورد بخشش قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول