اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس: انتقام ایران از رژیم صهیونیستی بزودی و آشکار خواهد بود

نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شهادت سیدرضی موسوی با حمله موشکی رژیم صهیونیستی گفت: انتقام ایران از رژیم صهیونیستی بزودی گرفته خواهد شد و این انتقام آشکار خواهد بود.

نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس: انتقام ایران از رژیم صهیونیستی بزودی و آشکار خواهد بود

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا سید رضی موسوی در چهارم دی ماه با حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمش سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گشت. وی از قدیمی ترین مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه بود که طی سال های اخیر در تقویت محور مقاومت نقش بسزایی را ایفا می کرد. 

شهریار حیدری نایب رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درگفت و گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا در واکنش به شهادت این شهید گفت : در تعریف امنیت سه نوع امنیت ملی و منطقه ای و جهانی وجود دارد و این عزیزانی که در راه امنیت جان خود را فدا کرده اند ، همواره دنیا مدیون این افراد  و مدیون شهیدانی مانند حاج قاسم سلیمانی و  سید رضی موسوی و همرزمانشان  است که در این مسیر جان خودشان را فدا کردند .

وی با بیان اینکه اقدامات جبهه مقاومت باعث آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است، اظهار کرد :در حقیقت می توان گفت در ماه های اخیر با اقداماتی که اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه ، فلسطین و جریان مقاومت انجام داد، باعث شد تا حماس به مرحله اقدام عملیاتی برسد و طی یک عملیات تاریخی و با شیوه های تاکتیکی منحصر به فرد ضربه ای قدرتمند بر پیکره  این رژیم وارد کند و موجب بهم ریختگی روحی و روانی آن ها گشته است .

 نایب رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب گاها برای ترمیم این بهم ریختگی روانی دست  به اقدامات مختلف همچون ترور افراد مهم استراتژیک می زند، اقداماتی که از نظر بین المللی محکوم است و باید مورد پیگیری قرار گیرد .

حیدری افزود :در واقع دیپلماتی که در قالب مستشار نظامی فعالیت می کند هیچ کشور و نظامی اجازه تعرض به آن فرد را ندارد زیرا این موضوع به منزله تعرض به آن کشور مطرح می شود ، به همین دلیل سوریه که کشور میزبان بوده است باید پاسخ گو باشد  و علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی شکایت خود را اعلام کند . 

وی تاکید کرد :جمهوری اسلامی نیز این حق را برای خود محفوظ می داند که انتقام سختی بگیرد  یقینا قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی برای رژیم صهیونیستی محرز شده است و به زودی این انتقام گرفته خواهد شد .

 نایب رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی منافع جمهوری اسلامی در کشور ثالث مورد هدف قرار گرفته شود، جمهوری اسلامی حق این را دارد تا یک واکنش سخت و بازدارنده داشته باشد زیرا این اولین بار و آخرین باری نیست که این رژیم دست به ترور و اقدامات خرابکارانه می زند. قطعا  انتقام جمهوری اسلامی آشکار خواهد بود و به زودی گرفته خواهد شد .   
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول