اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ،گفت:اجتماع بزرگ با عنوان فرزندان حاج قاسم با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس استان برگزار می‌شود.

برگزاری اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت دبیقی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و مقاومت ، حماسه ۹ دی ماه و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اعلام این خبر افزود:آئین نمادین آغازین این طرح روز پنجشنبه هفتم دیماه ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با تشریح مهمترین برنامه های دهه بصیرت و ولایت در مدارس استان گفت: برپایی ایستگاه هنری و نقاشی با موضوع بصیرت و یاد حاج قاسم در مدارس، اجرای پویش املا و انشا نویسی ویژه دانش آموزان ابتدایی و اجرای شب شعر دانش آموزی از مهمترین این برنامه ها است.

دبیقی افزود: پویش بزرگ عمو قاسم شامل آثار متنوع در زمینه دلنوشته، نقاشی، خطاطی، عکس نوشته، کلیپ کوتاه از بازخوانی جملات سردار دل ها و مسابقه کتابخوانی که در بخش رویداد پیام رسان شاد قرار داده شده از دیگر برنامه های این دهه است.

وی گفت:همچنین نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس، برگزاری یادواره ها و یادمان ها، اختصاص برنامه های آغازین مدارس به معرفی ابعاد گوناگون شخصیت سردار سلیمانی و اجرای برنامه های خلاقانه و مختلف فرهنگی هنری را از برنامه های دهه بصیرت و مقاومت برشمرد.

 دبیقی افزود:همچنین میثاق نامه دانش آموزی با عنوان (من قاسم سلیمانیم) در زمینه تجدید پیمان با آرمان های شهید سلیمانی، نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس در این دهه در مدارس استان اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:دشمنان انقلاب به شدت به دنبال کمرنگ کردن روحیه حماسی و شهادت طلبی فرزندان این آب و خاک بوده و تلاش بسیاری کرده‌اند تا یاد و نام حاج قاسم در دل نوجوانان و جوانان به فراموشی سپرده شود.

دبیقی با اشاره به رشادت‌ها و خدمات بسیار ارزنده شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت افزود: به منظور ارج نهادن به این خدمات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دانش آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی در مدارس سراسر استان با حضور حماسی خود یاد و خاطره آن بزرگ مرد انقلاب و دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول