اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در استان خبر داد.

برگزاری رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی همایش‌ها، جشنواره‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی استان همدان در سالن استانداری با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان در همدان اظهار کرد: این رویداد مهم نهمین دوره دوسالانه هنرهای تجسمی کشور است که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان استان در بخش‌ نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار می‌شود.

به گفته وی این رویداد با هدف زمینه‌سازی  کشف استعدادهای جدید در کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه فراخوان این رویداد ۳۱ تیرماه در کشور منتشر شده است عنوان کرد: علاقه‌مندان در سنین ۴ تا ۱۷ سال می‌توانند در بخش «نقاشی» و ۹ تا ۲۲ سال در بخش‌ «سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی» شرکت کرده‌اند.

وی موضوع این رویداد را «خانواده من، اقلیم من» عنوان کرد و افزود: تفاوت‌های اقلیمی می‌تواند تاثیر متفاوتی بر روی جنبه‌های مختلف زندگی هر خانواده داشته باشد و با توجه به وابستگی عمیق زندگی انسان به شرایط اقلیمی و تأثیرپذیری انسان از اقلیم محل زندگی‌ موضوع این رویداد «خانواده من، اقلیم من» انتخاب شده است.

ابراهیمی‌هژیر خاطرنشان کرد: قصد داریم با برگزاری این دوسالانه، ضمن تقویت هویت ایرانی- اسلامی مخاطبان، آثار تولیدی کودکان و نوجوانان در نمایشگاه و بازار حمایتی به علاقمندان هنر کودک و نوجوان عرضه شود.

وی اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان در مناسبت‌های مختلف در کنار دستگاه‌ها و کمک‌رسان بوده و حال برای برگزاری این رویداد مهم ملی انتظار همکاری تمام دستگاه‌ها را دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: آثار ارسالی به همدان بیش از تصور ما بوده به خصوص در رشته نقاشی که طبق برنامه‌ریزی‌ها این آثار را دهه فجر به نمایش خواهیم گذاشت.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول