اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی سوخت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کامل برای تامین سوخت زمستانی مناطق صعب‌العبور استان خبر داد.

آمادگی سوخت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار خشایی با حضور در مناطق صعب‌العبور وسخت گذر کهگیلویه و بویراحمد از نحوه سوخت‌رسانی به مردم این مناطق بازدید کرد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در تامین و توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی اظهار کرد : با برنامه ریزی و نیاز سنجی دقیق به عمل آمده سوخت مورد نیاز استان بویژه مناطق صعب‌العبور و سخت‌گذر به حدکافی ذخیره سازی و این شرکت جهت سوخت‌رسانی زمستانی تا دور‌ افتاده‌ وصعب العبور ترین نقاط آمادگی کامل دارد و جای هیچ گونه نگرانی به لحاظ کمبود سوختی وجود ندارد .

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط آب وهوایی و موقعیت جغرافیایی ، تامین وتوزیع سوخت مناطق دورافتاده و صعب‌العبور و همچنین مناطق مرزی و سردسیر استان از اولویت‌های اصلی و فعالیت این شرکت است و با هماهنگی‌های انجام شده سوخت مورد نیاز مناطق عشایری و سخت گذر ارسال و ذخیره سازی مناسب انجام گرفته است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول