اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روزانه ۱۰۰ الی۱۵۰ تن گوشت یارانه‌ای در تهران توزیع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: روزانه ۱۰۰ الی۱۵۰ تن گوشت یارانه‌ای به منظور تنظیم بازار هدف و تامین نیاز مصرف کننده در سطح استان توزیع می‌شود.

روزانه ۱۰۰ الی۱۵۰ تن گوشت یارانه‌ای در تهران توزیع می‌شود

جبرائیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص میزان تولید گوشت قرمز و مرغ در تهران اظهار کرد: استان تهران با دارا بودن ۸ هزار و ۴۰۳ واحد دامداری، دارای حدوداً ۸ میلیون رأس از انواع دام سبک و سنگین می‌باشد که سالانه ۴۴ هزار تن گوشت قرمز و  ۲۴هزار تن گوشت مرغ درسطح استان تهران تولید می شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ الی۱۵۰ تن گوشت یارانه‌ای به منظور تنظیم بازار هدف و تامین نیاز مصرف کننده توزیع می‌شود، گفت: همچنین با هدف گذاری فعالسازی واحدهای نیمه فعال و راکد از سال گذشته و بازگشت چند واحد تولیدی با همکاری زنجیره‌های تولید، افزایش میزان جوجه ریزی و درنتیجه افزایش میزان تولید مرغ گوشتی مورد انتظار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با همکاری بسیج اصناف، بازار توزیع کالاهای اساسی کشاورزی از جمله گوشت قرمز و مرغ را تحت نظر دارند و با نظارت مستمر از هرگونه سودجویی و تخلف جلوگیری می کنند.

برادری تصریح کرد: در ایام خاص مثل شب یلدا، روزهای پایانی سال و ماه های محرم و صفر که مصرف مردم بالاتر می رود رصد بازار تشدید می‌شود، در همین رابطه از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۲۲ هزار بازرسی از واحدهای عرضه مرغ و گوشت در سطح تهران انجام شده که برای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد به دلیل رویت تخلف برگه جریمه صادر و این واحدها بیش از 933 میلیارد ریال جریمه شدند.

وی با بیان اینکه گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار و عرضه خارج از شبکه عمده تخلفاتی است که بازرسان در گشت های خود از بازار کشف کرده‌اند، ابراز کرد: ۱۳۷ برگه گزارش نیز در خصوص عرضه خارج از شبکه از سوی بازرسان صادر شده است که درصورت مشاهده عرضه در بازار آزاد به عنوان خارج شبکه متخلفان جریمه شده و در تعزیرات تا ۱۰ برابر قابل افزایش است و در صورت تکرار پلمب می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول