اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اردن و امارات راهکارهای برقراری آتش‌بس در غزه را بررسی کردند

وزرای خارجه اردن و امارات در دیداری در ابوظبی، راهکارهای دستیابی به توافقی برای آتش‌بس در غزه و وارد کردن کمک‌های انساندوستانه به این منطقه را بررسی کردند.

اردن و امارات راهکارهای برقراری آتش‌بس در غزه را بررسی کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن و «عبدالله بن زاید» همتای اماراتی او در ابوظبی دیدار و درباره تحولات فلسطین به خصوص غزه گفت‌وگو کردند. 

وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد که الصفدی و بن زاید بر ضرورت دستیابی به توافق آتش‌بس و وارد کردن کمک‌های انساندوستانه کافی، فوری و مداوم به همه مناطق نوار غزه تأکید کردند. 

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، وزارت خارجه اردن اعلام کرد که این دیدار در چارچوب هماهنگی و رایزنی مستمر بین دو کشور برادر برگزار شد. 

دو طرف همچنین بر مخالفت با کوچاندن اجباری فلسطینیان غزه به دیگر نقاط فلسطین یا خارج از آن تأکید کردند و گفتند که راه‌حل دو دولتی تنها راه تحقق امنیت، ثبات و صلح عادلانه و فراگیر در منطقه است. 

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۲۰ هزار و ۴۲۴ شهید افزایش یافته و تعداد مجروحان به ۵۴ هزار و ۳۶ نفر رسیده است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول