اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شیخ قاووق: هدف قرار دادن غیرنظامیان خط قرمز مقاومت است

عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه هدف قرار دادن غیرنظامیان خط قرمز مقاومت است، تأکید کرد که دشمن تاوان دردناکی برای آن خواهد پرداخت.

شیخ قاووق: هدف قرار دادن غیرنظامیان خط قرمز مقاومت است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که هدف قرار دادن غیرنظامیان خط قرمز مقاومت است و در صورت عبور از این خط قرمز، دشمن تاوان دردناکی خواهد پرداخت. 

شیخ قاووق طی سخنانی در مراسم بزرگداشت «وسام حیدر مرتضی» شهید راه قدس که در حسینیه شهرک عیتا الجبل برگزار شد، گفت: «چنانچه غیرنظامیان هدف گیرند، با هیچ میانجی‌گری منطقه‌ای و بین‌المللی نرمی و سازش در کار نخواهد بود و مقاومت هرگز در پاسخ به این تجاوزات درنگ نخواهد کرد». 

وی افزود که میانجی‌گری‌ها و فشارها در لبنان در جهت ترویج و بازاریابی برای شروط و خواسته‌های اسرائیل است اما تصمیم مقاومت باقی ماندن در میدان و تداوم عملیات‌هاست، هر چند که فشارها و تهدیدات بیشتری متوجه آن باشد. 

به نوشته وبگاه «العهد»، شیخ قاووق تصریح کرد که گروه‌های مقاومت در غزه، لبنان، عراق و یمن توانستند دشمن اسرائیلی را در مسیر شکست قرار دهند و تداوم عملیات‌های مقاومت تنها راه وادار کردن دشمن به توقف جنگ علیه غزه است. 

وی همچنین تأکید کرد که کمک به دشمن از سوی هر کشور عربی، ننگی است که بالاتر از آن ننگی نیست بلکه بزرگ‌ترین خطا و خیانت است. 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول