اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  هنر و رسانه

امیریل ارجمند: ریشه استاد طهماسب در وطن بود

امیریل ارجمند بازیگر سینما در پی درگذشت ناصر طهماسب گفت: زمانی که دغدغه‌ و ریشه‌‌ات وطن باشد، خیلی‌ها به تو می‌تازند و در اولین فرصت می‌خواهند ریشه‌ات را بزنند؛ استاد طهماسب به این ریشه‌ها توجه داشت.

امیریل ارجمند: ریشه استاد طهماسب در وطن بود

امیریل ارجمند بازیگر سینما، در روز یکشنبه ۳ دی ماه، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به محبوبیت مرحوم ناصر طهماسب گفت: ویژگی خاص ناصر طهماسب، صدا و شخصیت ایشان بود. وقتی صدای مرحوم طهماسب جاری می‌شد، این فقط صدای ایشان نبود؛ وجود و صدای او می‌آمد که او را خاص کند. طهماسب با صدایش، جهانش را متفاوت می‌کرد.

وی در واکنش به قضاوت‌های غیرمنصفانه علیه مرحوم ناصر طهماسب که وی را به صدافروشی متهم کرده بودند، افزود: در همۀ زمینه‌ها دغدغه او کشورش بود. کسی که دغدغه‌اش سرزمینش باشد با خیلی از اتفاقات که باعث اذیت او باشد می‌جنگد. زمانی که دغدغه‌ات وطن و ریشه‌‌ات باشد خیلی‌ها به تو می‌تازند و در اولین فرصت می‌خواهند ریشه‌ات را بزنند و تو را از این ریشه جدا کنند؛ استاد به این ریشه‌ها خیلی توجه داشتند و برای این ریشه‌ها زحمت بسیاری کشیدند.

امیریل ارجمند خاطرنشان کرد: برای پاسداری از شخصیت بزرگ مرحوم طهماسب، بهتر است کلا به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنیم. استاد، ثابت شده هستند و کسی که او را اینگونه تخریب می‌کند بی‌ریشه است.

پایان پیام/ ت 5009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول