اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی گل‌گهر و استقلال| از اعتراض 2 تیم به داور تا عصبانی شدن سرمربی آرام سیرجانی‌ها

نیمه اول بازی گل‌گهر و استقلال با حواشی مختلفی به اتمام رسید.

حاشیه بازی گل‌گهر و استقلال| از اعتراض 2 تیم به داور تا عصبانی شدن سرمربی آرام سیرجانی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های گل‌گهر و استقلال از ساعت 15 امروز در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

* برای احترام به روح ملیکا متولی، بازیکن تیم ملی بانوان که بامداد امروز در یک سانحه تصادف جان خود را از دست داد، اعضای 2 تیم و هواداران پیش از شروع بازی، یک دقیقه سکوت کردند.

* هواداران سیرجانی با نصب بنری با مضمون «سیرجان دیار ماست، گل‌گهر افتخار ماست» به حمایت از شاگردان مارینوس اوزونیدیس پرداختند.

* طرفداران سیرجانی همچنین مهران گلزاری، کاپیتان گل‌گهر را که به دلیل مصدومیت شدید، ادامه فصل را از دست داده تشویق کردند.

* در دقیقه 20 مسیح زاهدی، گل اول گل‌گهر را به ثمر رساند تاریخ این بازی شکسته شده و هواداران این تیم پس از دقایقی سکوت به تشویق تیم خود بپردازند.

* باشگاه استقلال در دقیقه 35 با انتشار تصویری از گل حریف اعلام کرد: تصویر فریز شده در لحظه ارسال توپ، نشان می‌دهد که زننده گل تیم گل گهر، در موقعیت آفساید، قرار داشته است و می‌بایست کمک داور این گل را مردود اعلام می‌کرد.

* در دقیقه 38 حمید بوحمدان پس از خطای روی روزبه چشمی به داور اعتراض کرد و به همین دلیل با کارت زرد پیام حیدری، جریمه شد.

* در دقیقه 42 پیام حیدری با نظر فرهاد مروجی اعتقاد داشت این ضربه کوین یامگا به دست ابوالفضل‌ رزاق‌پور برخورد کرده و برای استقلال پنالتی گرفت که این امر منجر به اعتراض شدید بازیکنان گل گهر و سرمربی این تیم به داور و کمک داور اول شد.

* اعتراض‌های اوزونیدیس که معمولا مربی آرام و بدون حاشیه‌ای است سبب شد داور به او کارت زرد نشان بدهد.

گل گهر هم در پایان نیمه اول مطلبی را در کانال خبری خود منتشر کرد و نوشت: فاجعه داوری به نفع استقلال در بازی‌های مقابل گل‌گهر باز هم ادامه یافت و این‌بار شاهکار کمک‌داور و داور مسابقه، صحنه‌ای که مشخص بود پنالتی نیست را به استقلال هدیه کردند.

این چه فوتبالی است که یک هفته و فقط در یک مسابقه VAR دارد و مسابقات دیگر ندارند. چرا استقلال یک بار از وجود VAR باید نفع ببرد و هفته دیگر از عدم وجود آن. آقایان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، یا عدالت را به فوتبال ایران برگردانید یا این لیگ را تعطیل کنید.

* نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول