اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش اسرائیل: جنگ در غزه دشوار است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پس از اذعان به تلفات نیروهای خود در غزه، مدعی شد که عملیات ارتش اسرائیل همچنان ادامه خواهد داشت.

ارتش اسرائیل: جنگ در غزه دشوار است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به کشته شدن شماری از نیروهای تحت امر خود در غزه، اذعان کرد که جنگ در این شهر، بسیار دشوار است.

پس از تخریب بیش از یک سوم سازه‌هایی همچون مساجد، فروشگاه‌ها، خانه‌ها و مدارس، هاگاری مدعی شد که نظامیان اسرائیلی بخش اعظم زیرساختهای حماس را نابود کرده‌اند وگفت که عملیات ارتش اسرائیل همچنان ادامه خواهد داشت.

شبکه خبری العربیه به نقل از هاگاری گزارش داد، نظامیان اسرائیلی، «بیش از ۳۰ هزار قبضه سلاح در غزه مصادره کردند. شمار زیادی از نیروهای حماس نیز بازداشت شدند و برای تحقیقات به اسرائیل (فلسطین اشغالی) منتقل شدند.

پیش از این، منابع فلسطینی گفته بودند که نظامیان صهیونیست، به بهانه بازداشت نیروهای حماس، غیرنظامیان غزه را بازداشت می‌کنند. انتشار تصاویری از بازداشت دسته جمعی مردم غزه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی که دست و چشم بسته و لخت  روی زمین افتاده بودند واکنشهای زیادی را در میان افکار عمومی جهان به همراه داشت. 

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسهایی از رفتار داعش با اسرای خود در سوریه و عراق و کنار هم قرار دادن این دو عکس رفتار صهیونیستها را به رفتار تروریستها تشبیه کردند (جزئیات بیشتر).

سخنگوی ارتش صهیونیستی درباره حملات حزب الله هم مدعی شد: ارتش تصمیم دارد با قدرت، به هر حمله‌ای از سوی حزب الله پاسخ دهد».

ارتش رژیم اسرائیل امروز به کشته شدن پنج نفر دیگر از نیروهای خود اذعان کرد؛ هر چند نیروهای القسام تأکید کردند که تعداد کشته‌های صهیونیستی طی امروز، بسیار بیشتر از این رقم است.

نیروهای القسام شامگاه امروز خبر دادند که چهار خودروی متعلق به نظامیان اسرائیلی را در منطقه جحر الدیک در مرکز نوار غزه، گرفتار کمین خود کردند و با انفجار بمبهای ضد نفر و ضد زره، این عناصر را از پای درآوردند.

پس از این کمین، یک تانک اسرائیلی هم در همین منطقه منهدم شد و نیروهای امدادی اسرائیلی هم با راکتهای «رجوم» و خمپاره هدف قرار گرفتند. آمبولانسهای اسرائیلی با حضور در این مکان، افراد کشته شده را منتقل کردند.

در ادامه تلفات سنگین نظامیان اسرائیلی در نوار غزه، نیروهای القسام ساعتی پیش، پنج نفر از نیروهای صهیونیست را به سمت یک تونل در شرق خانیونس کشیدند و پس از اینکه وارد تونل شدند، آنان را از فاصله نزدیک از پای درآوردند.

نیروهای القسام همچنین خبر دادند که در شهر خانیونس، دو نظامی اسرائیلی را با «آر.پی.جی» هدف قرار دادند که فورا کشته شدند. البته بر اساس آمارهای رسمی تل‌آویو، شمار نظامیان اسرائیلی که از آغاز عملیات زمینی در غزه کشته شده‌اند، به 144 نفر رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول