اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مازندران باید عاری از اعتیاد باشد

استاندار مازندران با اشاره به وجود ظرفیت‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف ادبی، ورزشی، المپیادی و‌ ورزشی، گفت: استانی با دارا بودن این همه ظرفیت‌، باید عاری از اعتیاد باشد.

مازندران باید عاری از اعتیاد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور ‌شنبه‌شب در جلسه مجمع خیرین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رشد و تعالی هر جامعه‌ای در پرتو همبستگی و انسجام آن جامعه است.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام نیز بر کمک و همدلی به یکدیگر تاکید کرده است، افزود: اگر عموم مردم در این انسجام اجتماعی شرکت کنند آن جامعه رشد پیدا می‌کند.

استاندار مازندران با اشاره به وجود ظرفیت‌های بزرگ درحوزه‌های مختلف ادبی، ورزشی، المپیادی و‌ ورزشی، اضافه کرد: استانی با دارا بودن این همه ظرفیت‌ها، نباید اعتیاد داشته باشد.

حسینی‌پور با بیان اینکه از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم توجه به موضوع اعتیاد در جامعه است، گفت: ما وظیفه داریم به‌ازای افرادی که در جامعه دچار بیماری اعتیاد شدند، کمک کنیم.

وی با اعلام اینکه مازندران عاری از اعتیاد باید باشد، افزود: برای تحقق این مهم همه باید پای کار باشند.

استاندار مازندران بیان کرد: نگهداری افراد در کمپ ترک اعتیاد رایگان است که نسبت به گذشته ۴۰۰ درصد و تسهیلات اشتغال‌زایی نیز برای این افراد ۷۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حسینی‌پور با اشاره به رشد ۲۸درصدی آموزش‌‌های مهارتی به معتادان بهبود یافته، هشدار داد: راه‌اندازی «خانه یاریگران زندگی» به عنوان یک پایگاه دائمی برای بحث آموزش، پیشگیری و مراقبت از اعتیاد دانش‌آموزان استان اقدام مهمی است.

وی از افزایش ۲۸ درصدی مواد مخدر در استان مازندران خبر داد و گفت: نیاز است خیران در این بحث هم ورود پیدا کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول