اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

افشاگری نشریه تایمز؛ نسل‌کشی در غزه طبق یک برنامه‌ریزی مشخص انجام می‌شود

در حالی که پیش از این گزارش افشاگران نشان می‌داد، اسرائیل از یک برنامه هوش مصنوعی برای افزایش شمار کشتار غیرنظامیان استفاده می‌کند، اکنون تحقیقات نشریه تایمز ثابت کرده که اسرائیل به طور کاملا عامدانه، دقیقا همان مناطقی را که به شهروندان و غیرنظامیان غزه دستور داده تا به آن نقل مکان کنند، بمباران می‌کند.

افشاگری نشریه تایمز؛ نسل‌کشی در غزه طبق یک برنامه‌ریزی مشخص انجام می‌شود

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - نورنیوز نوشت: تحقیقات نشریه تایمز و تصاویر و اسناد موجود فاش کرده که اسرائیل به طور  کاملا عامدانه، دقیقا همان مناطقی را که به شهروندان و غیرنظامیان غزه دستور داده تا به آن، نقل مکان کنند را آماج بمباران خود قرار داده است.

در این گزارش آمده است که با دستور تل‌آویو به شهروندان غزه برای نقل مکان به جنوب غزه، اسرائیل بیشتر خروجی‌ها و مسیرهای حمل و نقل و عبور مورد نیاز شهروندان را آماج بمباران‌های گسترده قرار می‌دهد.

پیش از این نیز گزارش افشاگرانِ منتشر شده در ۲ نشریه اسرائیلی 972 و Local Call فاش کرده بود که چگونه رژیم صهیونیستی از یک برنامه هوش مصنوعی موسوم به «انجیل» برای شناسایی اهداف انسانی و افزایش کشتار غیرنظامیان استفاده می‌کند. 

برنامه‌ای که به گفته رئیس سابق ارتش رژیم صهیونیستی، موجب شناسایی اهداف از ۵۰ مورد در سال طی سال‌های گذشته، به ۱۰۰ مورد در روز در جنگ اخیر رسیده است.

مجموعه اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که تلفات سنگین غیرنظامیان و نسل‌کشی در جنگ غزه، فقط یک اتفاق غیرقابل اجتناب و ناشی از شرایط جنگ نیست، بلکه در واقع جزئی از برنامه جنگی اسرائیل است.

اسرائیل کاملا آگاه است که حملات هوایی مرگبار انجام شده، تأثیر حداقلی بر شاخه نظامی حماس دارد و این موضوع در تضاد کامل با بیانیه‌های این رژیم است که ادعا می‌کند به دنبال نابودی حماس می‌باشد.

کارشناسان، برنامه اسرائیل را بر مبنای «دکترین ضاحیه» ارزیابی می کنند که سه هدف اساسی را دنبال می کند:

۱-  تخریب مناطق مسکونی و کشتار دسته جمعی با هدف مجبور کردن مردم به تمرکز بر بقا به جای مقاومت
۲-  تشویق مردم به قیام علیه حاکمان در بلند مدت 
۳- مهاجرت به کشورهای همسایه بویژه مصر و اردن

نشریه صهیونیستی اسرائیل هیوم نیز از طرح «پاکسازی قومی» و «کاهش جمعیت غزه» از طریق کشتار و  اخراج، به عنوان طرح «استراتژیک» نتانیاهو نام برد.

در حالی که سیاستمداران و رسانه‌های غربی همچنان بر ادعای خود مبنی «نابودی حماس» به عنوان تنها هدف اسرائیل تاکید دارند و سعی دارند که چشمان خود را بر سیاست‌های نسل‌کشی و پاکسازی قومی رژیم صهیونیستی ببندند، شواهد نشان می‌دهد که اسرائیل علاوه بر اجرای سیاست زمین سوخته، ویرانی و خالی از سکنه کردن غزه، برنامه‌ای حساب‌شده برای نسل ‎کشی و کشتار غیرنظامیان غزه دارد.

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول