اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

شرکت امنیتی انگلیس: کشتی هدف گرفته شده در سواحل هند مرتبط با اسرائیل است

شرکت امنیتی انگلیسی امبری امروز شنبه اعلام کرد کشتی تجاری که دریای عرب (مکران) در نزدیکی سواحل غربی هند مورد اصابت یک هواپیمای بدون سرنشین قرار گرفت، مرتبط با اسرائیل است.

شرکت امنیتی انگلیس: کشتی هدف گرفته شده در سواحل هند مرتبط با اسرائیل است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شرکت امنیت دریایی بریتانیایی امبری امروز شنبه اعلام کرد کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عرب (مکران) در سواحل غربی هند، با اسرائیل مرتبط است. 

پیش‌تر، مرکز تجارت دریایی بریتانیا از هدف قرار گرفتن یک کشتی در ۲۰۰ مایل دریاییِ منطقه وراوال هند و وقوع انفجار و حریق در آن خبر داد و افزود حریق اطفاء شده و کسی آسیب ندیده است.

به گزارش رویترز به نقل از شرکت امبری، این تانکر حامل مواد شیمیایی با پرچم لیبریا دچار آسیب شده و مقداری آب وارد آن شده است. 

این شرکت در بیانیه‌ای که روی وبسایت خود منتشر کرد افزود کشتی مذکور آخرین تماسش با عربستان سعودی و در آن زمان مقصدش هند بوده است. 

به گزارش رویترز، نیروی دریایی هند در حال رسیدگی به این حادثه است و به درخواست برای اظهارنظر پاسخ نداده است. 

این حادثه بعد از حملات موشکی و پهپادی اخیر نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ رخ داده است. صنعا توانست در اولین عملیات خود کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» را تحت کنترل درآورد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده عملیات‌های ارتش این کشور تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه و رسیدن کمک‌های بشردوستانه به مردم فلسطین ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول