اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کشف ۸۷۳ کیلوگرم موادمخدر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۸۷۳ کیلو و ۴۵۰ گرم انواع موادمخدر در آذرماه سال‌جاری در سطح استان خبر داد.

کشف ۸۷۳ کیلوگرم موادمخدر در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ در آذرماه سال‌جاری، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه با تلاش‌های بی وقفه موفق به انهدام ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه شدند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش کشف انواع مواد مخدر داشته‌ایم، افزود: در این راستا ۲۷ قاچاقچی و ۳۴۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۸ دستگاه خودرو حمل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: از اعضای باندها، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر مقدار ۸۷۳کیلو و ۴۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۳۹ معتاد متجاهر نیز در سطح استان جمع آوری و به منظور بازپروری تحویل کمپ های مجاز شده اند.

سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سوداگران مرگ و تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با عزمی راسخ در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول