اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وعده‌های داده شده به مردم در زمان معین عملی شوند

فرماندار بابل با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم این است که مسائل مردم نباید روی زمین بماند، گفت: مسؤولان باید قول‌های مطرح شده در جمع مردم را در مدت زمان معین عملی کنند.

وعده‌های داده شده به مردم در زمان معین عملی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی فرماندار بابل به همراه امام جمعه بندپی شرقی، شهردار، معاونین شهردار، مدیر توزیع برق جنوب، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونین با حضور در محله کتی و مسجد صاحب الزمان (عج) این محله در قالب اجرای طرح «با مردم» از نزدیک با مردم این منطقه دیدار کردند و ضمن استماع مشکلات این محله، پاسخگوی مطالبات مطرح شده بودند.

تعریض ورودی‌های شمالی و جنوبی محله کتی، اجرای طرح جوی و کانیوو به منظور ساماندهی آب‌های سطحی، جابجایی تیرهای چراغ برق و روشنایی، جمع آوری سگ‌های ولگرد، کمبود سطل و مخازن زباله، لایروبی انهار موجود در محله، مسائل فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه به افراد نیازمند محله از جمله مطالبات مهمی بودند که در این جلسه طرح مسأله شد.

 قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این مراسم خطاب به اهالی محله کتی غربی گفت: مردم متدین این محله برای ما بسیار دارای ارزش بوده و مهم هستند و با تقدیم ۱۶  شهید به انقلاب، ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند.

وی افزود: مردم این محله همانند سایر نقاط این شهرستان ، نقش مهمی در شکل گیری  و پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در خصوص اجرای طرح با مردم در شهرستان بابل و حضور در میان مردم نقاط مختلف شهرستان و استماع مشکلات آنان گفت: نگاه دولت آیت الله رئیسی خدمت بی منت به مردم است و به همین منظور بر ما مدیران وظیفه است که در بین مردم حاضر شده و به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم این است که مسائل مردم نباید روی زمین بماند.

عزیززاده گرجی با تاکید بر اهمیت توسعه مسوولیت پذیری با هدف پیگیری مطالبات مردمی، گفت: مسائل و مشکلات مردم باید در قید زمان مرتفع شود و نباید روی زمین بماند. ‎

وی یادآور شد: اساسا دولت سیزدهم به شدت به دنبال رفع مشکلات به جا مانده از قبل بوده و باوجود تمام مشکلات و تحریم‌های موجود به دنبال خدمات‌رسانی به مردم عزیز ایران است.

گرجی در پایان خطاب به مدیران  اعلام کرد: نسبت به قول‌های مطرح شده در جمع مردم در مدت زمان معین آن را عملی کنند.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول