اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

خلبان لو رفته اسرائیلی اطلاعاتش را از فضای مجازی پاک کرد!

یکی از خلبانان اسرائیلیِ فعال در بمباران‌های غزه به نام «گای آلون» تمامی اطلاعات خود را از فضای مجازی پاک کرده و با این شماره «97254664070+» در 2 پیام‌رسان تلگرام و واتس‌اپ به برخی دوستان خود اطلاع داده که از ترس جانش به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی پایان می‌دهد.

خلبان لو رفته اسرائیلی اطلاعاتش را از فضای مجازی پاک کرد!

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - نورنیوز نوشت: از حدود سه هفته پیش، «نورنیوز» با اتکاء به اطلاعات لو رفته از منابع داخل سرزمین‌های اشغالی و با هدف معرفی خلبانان جنایت‌کار ارتش تروریست اسرائیل و عاملان اصلی بمباران‌های غزه به افکار عمومی جهان، اقدام به انتشار مشخصات آنها کرد.

این سلسله گزارش‌ها که علاوه بر خروجی‌های فارسی‌زبان، هم‌زمان در خروجی‌های عبری، عربی، انگلیسی و روسی «نورنیوز» منتشر شد، ابعاد گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی پیدا کرد و به عنوان مثال، صفحات این افراد در شبکه‌های اجتماعی مورد هجوم آزادی‌خواهان و صلح‌طلبان جهان قرار گرفت.

با برآورده شدن هدف اولیه از این اقدام رسانه‌ای، منابع اطلاعاتی «نورنیوز» از داخل ارتش رژیم اشغال‌گر صهیونیستی گزارش دادند که برخی از خلبان‌های مذکور تحت تاثیر موج ایجاد شده علیه خود و به دلیل نگرانی از تبعات تداوم حضور در بمباران مردم مظلوم غزه، دستِ‌کم در چند نوبت از انجام عملیات‌های بعدی خودداری کرده‌اند.        

در همین راستا؛ یکی از این خلبانان به نام «گای آلون» تمامی اطلاعات خود را از فضای مجازی پاک کرده و با این شماره «۹۷۲۵۴۶۶۴۰۷۰+» در دو پیام‌رسان تلگرام و واتس‌اپ به برخی دوستان خود اطلاع داده که از ترس جانش به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی پایان می‌دهد.


 

آلون با نام اصلی «گای اسحاق آلون» (גיא יצחק אלון) فرزند پدر آمریکایی‌الاصل به نام «داوید» (דוד) و مادر مصری‌الاصل خود به نام «عینت» (ענת) به شماره شناسنامه ۳۱۲۳۲۵۲۲۸ و تاریخ تولد ۱۹۹۴/۵/۱۹ است.


 

او به همراه خواهر دوقلوی خود «نوعا» (נועה) و برادرش «روعی» (רועי) در منزل پدری خود در شهر حیفا منطقه مسکونی پردیس حنا ـ کارکور ـ خیابان بیلو پلاک ۸ و با کد پستی ۳۷۰۷۵ (ישוב פרדס חנה - רחוב בילו - מ' בית: 8 / מיקוד: 37075) ساکن است.

این خلبان و مربی‌پرواز شاغل در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که با حضور فعال در بمباران‌های هوایی مناطق مختلف غزه طی دو ماه و نیم گذشته، دستِ‌کم در کشتار 500 فلسطینی از جمله 165 کودک مشارکت مستقیم داشته، گرچه به خیال خود با پاک کردن اطلاعات شخص‌اش در فضای مجازی خواسته از خشم مردم در امان باشد، اما او همراه با دیگر هم‌رزمانش باید بدانند که دیگر دیر شده و باید منتظر عقوبت آدم‌کشی خود در همین دنیا باشند.

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول