اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جشنواره سرود «مدرسه عشق» در قشم آغاز شد

جشنواره سرود «مدرسه عشق» ویژه دختران مدارس، پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های مساجد جزیره قشم امروز (چهارشنبه) در تالار آیینه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این جزیره آغاز شد.

جشنواره سرود «مدرسه عشق» در قشم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد امین ذاکری معاون فرهنگی هنری و دبیر جشنواره سرود مدرسه عشق، امروز در حاشیه آغاز به کار این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با هدف توجه به دستاوردهای خلاقانه هنری و قابلیت‌های ویژه گروه‌های سرود و جمع‌خوانی، نمایش و معرفی نمونه‌هایی از برترین آثار، ایجاد فضای گفت‌وگو و تعامل هنری، ارتقای دانش شنیداری و هنری نسبت به سرود در حال برگزاری است. 

وی ادامه داد:جشنواره سرود «مدرسه عشق» با محورهای موضوعی ایران قوی، ایران زیبا، فلسطین و شهدای غزه، استکبار ستیزی، شعار سال، فرهنگ کار و تولید، جزیره قشم، خلیج فارس، بومی و محلی و ایثار و شهادت با حضور ۲۵ گروه سرود دختر آغاز شده است. 

معاون فرهنگی هنری و دبیر جشنواره ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم توضیح داد: در این دوره از مسابقات گروه های سرود دانش آموزی از تمامی مدارس، پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های مساجد جزیره قشم، آثار خود را به نمایش می گذارند و در نهایت گروه های برتر برای حضور در مسابقات استانی انتخاب خواهند شد. 

  ذاکری اضافه کرد: به منظور رعایت حقوق گروه های سرود از داوران مجرب و متخصص برای داوری این جشنواره استفاده شده است.

  وی گفت: در اجرا و برگزاری این جشنواره سرود اداره های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و دبیرخانه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج، مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد، بسیج دانش آموزی و شهرداری قشم مشارکت و همکاری‌دارند.    

پایان پیام/                                                                                                               

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول