اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نخستین دادگاه علنی بر خط در استان خوزستان برگزار می‌شود

دادگستری استان خوزستان از دانشجویان و جامعه حقوقی کشور برای حضور در دادگاه علنی بر خط با موضوع «مطالبه دیه» دعوت کرده است.

نخستین دادگاه علنی بر خط در استان خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دادگستری استان خوزستان از دانشجویان و جامعه حقوقی کشور برای حضور در دادگاه علنی بر خط با موضوع «مطالبه دیه» دعوت کرده است.

در همین ارتباط معاون قضایی دادگستری خوزستان اظهار کرد: اولین دادگاه علنی برخط استان با موضوع «مطالبه دیه » ساعت 11 صبح روز یکشنبه سوم دی‌ماه ۱۴۰۲ با ریاست دکتر رحیم کنارکوهی در شعبه هفتم تجدید نظر استان برگزار می‌شود.

رضا زنگنه با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رعایت اصل علنی بودن دادگاه‌ها، افزود: با اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان در خصوص استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین و ابزار الکترونیک، به ویژه در برگزاری دادگاه‌های علنی و برخط، اقدامات عملی و زیر ساختی در این زمینه در سطح استان خوزستان انجام شده و این جلسات به‌صورت مداوم در راستای آموزش دانشجویان رشته حقوق، بهره‌برداری خبرنگاران و همچنین استفاده از نظرات اساتید دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان عنوان کرد: از عموم مردم به ویژه جامعه حقوقی، استاید دانشگاه و دانشجویان و وکلا دعوت می‌کنیم تا از طریق آدرس اینترنتی با نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/khoozestan-ecourt در این دادگاه حضور پیدا کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول