اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان: دادن وعده به مردم و رفع نشدن مشکل سبب نارضایتی می شود

امام جمعه اصفهان گفت: در برخی از موضوعات دادن وعده به مردم و رفع نشدن مشکل سبب نارضایتی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان: دادن وعده به مردم و رفع نشدن مشکل سبب نارضایتی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در دیدار فرمانده و معاونین سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اصفهان با اشاره به این که در برخی از موضوعات دادن وعده به مردم و رفع نشدن مشکل سبب نارضایتی می شود اظهار داشت: در برخی مواقع کمبودهایی وجود دارد که وعده دادن ها درباره آنها درست نیست و مشکل بیش از این است که گفته شود یک ساله آن را رفع می کنیم،  یکی از آن موضوعات مسئله آب اصفهان است.

وی با بیان راهکارهایی که طی چند سال اخیر برای حل معضل آب اصفهان پیشنهاد و یا انجام شده است گفت: حل این کار، با توجه به خشکسالی هایی که وجود دارد، یک روز و دو روز نبوده که درباره آن وعده ای بدهیم و سپس آن وعده انجام نشود، البته باید به مردم گفت که این پروژه ها در حال انجام بوده، اما زمان بر است. 

طباطبایی نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به آیه ۱۵ سوره حجرات عنوان کرد: خداوند در این آیه می فرماید مومن کسی است که به خدا و قیامت ایمان دارد و شک ندارد و اصول دینی آن یقینی است و یقین نیز باید بر اساس استدلال باشد .

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، حیات انسانی را مستلزم داشتن عقل و تشخیص خوب و بد عنوان کرد و ادامه داد: این حیات، همان حیاتی است که آدمی می تواند آن را پیدا کند و شعور دینی داشته باشد و افرادی که دست به دامن پیامبران و فرستادگان خدا شده اند حیات دیگری پیدا می کنند و آن چیزی را که دیگران نمی بینند، می بینند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اشاره به وجود ۸۴ روستا و دو شهر درحوزه استحفاظی این ناحیه به برخی از مشکلات و معضلات این منطقه پرداخت و اظهار داشت:  کمبودهایی در حوزه استحفاظی ناحیه وجود دارد  که با پیگیری و تذکر به متولیان آن رفع می شود از جمله این که از ۸۴ روستای این منطقه، ۱۰ روستا فاقد روحانی است که اثرات آن در موضوعات فرهنگی محلات مشخص است. 

وی افزود: عدم توجه کافی برخی از ارگان ها و نهادها به مجموعه روستاهایی وجود دارد، یکی از مشکلات عمده این منطقه موضوع کمبود آب است که در معیشت و زندگی و حتی در فرهنگ مردم نیز تاثیر داشته است.

راضی خاطر نشان کرد: نداشتن پیوست فرهنگی برای باغ ویلاها و بروز مشکلات اجتماعی  و هم چنین عدم برپایی نماز جمعه در شهر زیار در حوزه استحفاطی ناحیه از دیگر معضلات این منطقه است.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول