اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خواسته اکثریت مردم بانه بحث مرز است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بیش از نیمی از خواسته‌های مردم شهرستان بانه بحث مرز است که به نظر می‌رسد چالشی در این بخش وجود دارد لذا باید بررسی و حل شود.

خواسته اکثریت مردم بانه بحث مرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در نشست با نخبگان و اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، باه تاکید بر اینکه جلسه نخبگان باید به صورت مستمر برگزار و اشکالات مدیریتی باید با همراهی و همفکری نخبگان حل شود، اظهار کرد: بحث مرز یکی از مسائل مهم در این شهرستان است اگر چه بخشی از مسائل و مشکلات حل شده است اما نظم‌دادن به مرزها و حل مسائل نیاز به مدیریت دارد.

وی با اشاره به ملاقات‌های مردمی در سفر به شهرستان بانه، گفت: بیش از نیمی از خواسته‌های مردم بحث مرز است که به نظر می‌رسد چالشی در این زمینه وجود دارد لذا باید بررسی شود چون بهره‌مندی از مزایای مرزی، حق مرزنشینان است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: تکلیف کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی معلوم است اگر در دهه ۵۰ بزرگترین و بیشتر ثروت نفتی داشتیم از کمترین امکانات برخوردار بودیم اما بعد از انقلاب علارغم وجود تحریم‌ها و آزار و اذیت‌ها، پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های گوناگون حاصل شده ایت.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم صدای مردم را به مقامات بالای کشوری و مقام معظم رهبری برسانیم، یادآور شد: کسی منکر فقر نیست در هر جامعه‌ای فقیر وجود دارد اما دولتمردان برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات دانشگاه‌های پیام نور اظهار داشت: قرار بوده دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت مجازی درس بخوانند و چند وقت یک بار برای دانشجویان کلاس تشکیل شود که به دلایلی در دولت گذشته این دانشگاه‌ها گسترش یافت.

وی ادامه داد: برخی از مسائل باید مدیران پیگیری و حل کنند برخی از مشکلات در سیستم‌های اداری از اشکالات مدیریتی است هر کسی مشکلات را پیگیری کند به نتیجه می‌رسد.

حجت‌الاسلام پورذهبی در سفر به شهرستان بانه با تعدادی خانواده شهدا دیدار کرد و به مقام شامخ شهدا سلیمان بگ ادای احترام کرد.

وی در این سفر ۲ روزه از بازارچه رسمی سیرانبند بانه، کتابخانه‌های عمومی، شهرک صنعتی و کانون پرورشی فکری نوجوانان شهرستان بانه بازدید کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول