اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند

فرماندار گچساران خطاب به دهیاران گفت: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند و فقط مردم را تشویق به حضور حداکثری کنند.

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست انتخاباتی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گچساران اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری بوده و از ویژگی های نظام اسلامی است، مشارکت بیشتر در انتخابات یعنی مقبولیت نظام و هر چه مشارکت ما بیشتر باشد محبوبیت نظام بیشتر است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: دشمنان در بعد منفی چشم انتظار انتخابات هستند زیرا در نقشه های شوم خود روی آن سرمایه گذاری کرده و دوستان نظام نیز بخاطر اهمیت آن و به رخ کشیدن قدرت نظام منتظر این رویداد هستند.

دیهیم خوب عنوان کرد: در آغاز سال رهبر انقلاب بحث انتخابات را مطرح کردند، این انتخابات نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا شرایط خاصی دارد.

دیهیم خوب عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که برای مردم داشتند چهار مولفه را برای مسئولان در راستای برگزاری این رویداد مهم تبیین کردند و باید تلاش کنیم تا شاخصه های مهم تحقق پیدا کند و بدانیم برای انتخابات رکن اصلی قانون است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه اگر بتوانیم قانون را اجرا کنیم زمینه مشارکت نیز فراهم می شود، خاطرنشان کرد: شوراها و دهیاران به عنوان متولی قانون در روستاها هستند.

دیهیم خوب بیان کرد: اگر از قانون تبعیت نکنید باعث کم شدن اعتماد مردم خواهید شد، باید با اجرای قانون در راستای اعتماد بیشتر مردم گام بردارید.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی می توانند در مشارکت و تشویق مردم برای حضور در انتخابات تاثیر بسزایی داشته باشند، مشارکت در انتخابات می تواند در توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور موثر شود.

فرماندار گچساران اظهار کرد: در انتخابات باید نسبت به جریانات بی‌طرف بوده و قانونمند رفتار کنید، نباید امکانات در اختیار شخص یا جناح خاص برای استفاده قرار گیرد، باید مشارکت در لوای قانون انجام شود.

دیهیم خوب گفت: همه ما به عنوان مجریان قانون باید زمینه چهار شاخصه اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات را رعایت کنیم.

وی افزود: زمینه ای را فراهم کنیم تا مردم به ما اعتماد کنند، انتخابات به عنوان آبروی نظام است.

فرماندار گچساران با اشاره به زیرساختهای انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: زیرساختها شعب بررسی شده و در برخی از آنها مشکلاتی اعم از فیبر نوری وجود داشت که آنها را اطلاع دادیم و مجددا آنها را بررسی خواهیم کرد.

علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران نیز با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: حضور حداکثری پایانی بر فرافکنی دشمن بوده و بر خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی بسیار اثرگذار است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار گچساران با اشاره به استفاده دشمنان ایران اسلامی از ظرفیت رسانه ای گفت: امروزه دشمن امپراطوری رسانه در برابر نظام جمهوری اسلامی راه انداخته است، افزایش سواد رسانه ای در حال حاضر بسیار تاثیرگذار است.

علیزاده عنوان کرد: حضور حداکثری بسیار مهم بوده و نقش دهیاران و شوراها در این راستا کلیدی و تاثیر گذار است.

به گزارش فارس در این نشست برخی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نظرات خود را در خصوص برگزاری بهتر انتخابات ارائه دادند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول