اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تعویض بیش از ۲۰۰۰ کنتور آب خراب در گیلان

به گفته سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، به منظور بهینه‌سازی فرایند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، بیش از ۲ هزار کنتور خراب در استان گیلان تعویض و ساماندهی شد.

تعویض بیش از ۲۰۰۰ کنتور آب خراب در گیلان

علیرضا غیاثی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه ساماندهی کنتورهای خراب و مشترکان غیرمجاز از اهداف کلان شرکت برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار می‌گیرد. 

به گفته وی، یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش آب به حساب نیامده و اندازه گیری میزان دقیق مصارف، شناسایی کنتورهای خراب و تعویض به موقع آن‌ها است. 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه از آغاز سال، بیش از ۲۰۰۰ کنتور خراب و متوقف در استان تعویض شده، گفت: هزینه تعویض این تعداد کنتور ۲۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال است. 

غیاثی با بیان اینکه ارائه خدمات به مردم منوط به مشترک بودن آن‌هاست، افزود: براساس قانون، شرکت آب و فاضلاب موظف به ارائه خدمات به کسانی است که در قالب مشترک شناخته شده‌اند و نزد این شرکت پرونده دارند و در برابر کسانیکه بطور غیرمجاز از منابع مختلف آب برداشت می‌کنند هیچ تعهدی ندارد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول