اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قاتل خاموش جان ۱۰ کرمانشاهی را در آذر امسال گرفت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت ۲ شهروند کرمانشاهی در اثر نشت گاز، گفت: آمار گازگرفتگی در آذرماه جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

قاتل خاموش جان ۱۰ کرمانشاهی را در آذر امسال گرفت

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از فوت ۲ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: این حادثه در شهرک دولت‌آباد کرمانشاه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ۲۹ آذرماه به وقوع پیوست که براثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست داده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمار چشمگیر گازگرفتگی در آذرماه جاری، گفت: هشتم آذرماه جاری، سه عضو یک خانواده شامل یک مرد و ۲ زن در روستای چم‌بطان سفلی هرسین بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار خفگی منجر به فوت شده بودند.

وی تصریح کرد: هیجدهم آذرماه، متأسفانه ۲ مرد در رستم‌آباد کنگاور، ۲۲ آذرماه هم دو مرد دیگر در روستای کل‌کل شهرستان سنقر و ۲۵ آذرماه یک مرد ۶۵ ساله در شهرک الهیه شهر کرمانشاه بدنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن فوت شدند. 

وی خواستار توجه جدی شهروندان در استفاده از وسایل گرما‌زا شد و گفت: در حالی که سه ماه از فصل سرما مانده کشته‌شدگان در اثر این حادثه طی ماه جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول