اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وداع دهه نودی‌ها با لاله بی نشان+عکس

دهه نودی‌های دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان با لاله بی‌نشان زهرایی وداع کردند.

وداع دهه نودی‌ها با لاله بی نشان+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، آیین وداع با پیکر پاک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور دانش‌آموزان و دهه نودی‌های دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان برگزار شد.

در این برنامه که در مدرسه شاهد پسرانه امام حسن مجتبی(ع) مسجدسلیمان برگزار شد، دانش‌آموزان گرداگرد تابوت شهید گمنام حلقه زدند و او را چون نگینی در برگرفتند.

دانش‌آموزان مسجدسلیمانی و همشهریان شهید داریوش محمدی دهدزی، همچنین در جوار شهید گمنام میهمان خود دقایقی به سینه‌زنی برای ام الشهدا حضرت فاطمه زهرا(س) پرداختند.

همچنین آیین وداع با پیکر پاک شهید گمنام در مدرسه شاهد پسرانه امام رضا(ع) مسجدسلیمان دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد، شهید سعید کریمی و شهید مهران زرافشان برگزار شد که دانش‌آموزان این مدرسه نیز به گرمی از لاله بی‌نشانی زهرایی استقبال کردند.

در این آیین، دانش‌آموزان مدرسه شاهد، ضمن وداع با این شهید گمنام تازه تفحص شده با نوحه‌خوانی عهدی دوباره با آرمان‌های شهدا بستند.

 

این شهید گمنام یکی از ۱۴ لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در ۱۴ نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول