اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سفیر رژیم صهیونیستی: حدود 130 نفر هنوز در گروگان حماس هستند

سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه بن زوی گفت در مجموع حدود ۱۳۰ نفر همچنان در گروگان (اسارت) حماس هستند.

سفیر رژیم صهیونیستی: حدود 130 نفر هنوز در گروگان حماس هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه بن زوی در مصاحبه با شبکه روسیا-۲۴ گفت در مجموع حدود ۱۳۰ نفر شامل سه شهروند روس همچنان در گروگان (اسارت) حماس هستند. 

به گزارش خبرگزاری تاس، پیش‌تر حماس اعلام کرد دو زن اسیر با تابعیت روسیه را آزاد کرده و آن‌ها را در پاسخ به «تلاش‌های رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین» به صلیب سرخ تحویل داده است. 

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی پیش از آن که سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می‌شوند به دست نیروهای این رژیم کشته شوند، گفته بود «۱۳۲ اسرائیلی در نوار غزه زندانی هستند که ما معتقدیم ۱۱۲ نفر از آن‌ها زنده هستند».

هفتاد و سه روز از جنگ غزه می‌گذرد و با وجود آنکه ماشین نظامی اسرائیل همچنان در حال ارتکاب جنایات میدانی به ویژه علیه بیماران و مراکز درمانی است و تاکنون موجب شهادت بیش از ۱۹ هزار نفر شده، مقاومت فلسطین سر خم نیاورده و به اعتراف روزنامه معاریو «هنوز نشانه‌ای از شکست از خود بروز نداده است». 

 

کتائب القسام دیروز دوشنبه ویدئویی از سه اسیر سالخورده صهیونیست منتشر کرد که در آن می‌گویند در تأسیس ارتش رژیم صهیونیستی مشارکت داشته‌اند و نمی‌خواهند قربانی حملات نیروی هوایی خود شوند.

کتائب القسام شنبه (۱۶ دسامبر) هم در نخستین پاسخ به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو مبنی بر تشدید فشار نظامی بر حماس برای آزادی «گروگان‌ها»، ویدئویی به سه زبان با عنوان «زمان رو به اتمام است» از اسرای اسرائیلی منتشر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول