اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یمن: تشکیل ائتلاف، تاثیری بر عملیات‌های ما در دریای سرخ نخواهد داشت

سخنگوی انصارالله تاکید کرد که اعلام آمریکا درباره تشکیل ائتلاف دریایی علیه ارتش یمن، تاثیری بر عملیات‌های این کشور در دریای سرخ نخواهد داشت و یمنی‌ها عملیات‌های خود را علیه اسرائیل ادامه خواهند داد.

یمن: تشکیل ائتلاف، تاثیری بر عملیات‌های ما در دریای سرخ نخواهد داشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که اسرائیل فجیع‌ترین جنایت‌ها را مرتکب شده و یمن‌ نمی‌تواند در مقابل این جنایت‌ها سکوت کند.

محمد عبدالسلام که بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، با شبکه «الجزیره» گفت‌وگو می‌کرد، به بیانیه آمریکا درباره تشکیل ائتلاف دریایی برای مقابله با ارتش یمن اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: «ائتلافی که آمریکایی‌ها آن را اعلام کرده، برای محافظت از اسرائیل و کالاهایی است که به آنجا می‌رود».

ارتش یمن پس از تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعلام کرد که تا زمان توقف حملات علیه غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این منطقه، تمام کشتی‌های اسرائیلی و همچنین کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین است، در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف حمله قرار خواهد داد.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا که روز گذشته وارد اراضی اشغالی فلسطین شده است، دیشب تشکیل ائتلافی دریایی را با هدف مقابله با حملات ارتش یمن اعلام کرد.

سخنگوی انصارالله در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: «موضع آمریکا تاثیری بر عملیات‌های ما در دریای سرخ نخواهد داشت. ما شرکت‌هایی که توقف کشتیرانی به بندرهای اسرائیل را اعلام کرده‌اند، تحسین می‌کنیم».

عبدالسلام بار دیگر تاکید کرد ارتش یمن تنها کشتی‌هایی را هدف حمله قرار می‌دهد که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین است و باید اسرائیل تحت فشار قرار گیرد و تجاوزات خود علیه غزه را متوقف کند.

سخنگوی انصارالله در پایان اشاره کرد که صنعا با عمان در این خصوص در تماس است و تاکید کرده کمک‌های بشردوستانه باید وارد غزه شود.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول