اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

هک پمپ بنزین‌ها و مأموریت ویژه غربگرایان

در کنار تلاش جریان غربگرا برای سیاه نمایی در داخل کشور، 3 مسئله کلیدی درخصوص اختلال پمپ بنزین‌ها وجود دارد که در این گزارش به آن پرداخته شده است.

هک پمپ بنزین‌ها و مأموریت ویژه غربگرایان

فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

ماجرای هک پمپ بنزین ها و مأموریت ویژه غربگرایان

روز گذشته برخی جایگاه‌های سوخت در تهران و برخی نقاط کشور برای عرضه بنزین با اختلال مواجه و عملیات سوخت‌رسانی برای ساعتی متوقف شد. به گفته مقامات مسئول اختلال در ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه بنزین صورت گرفته بود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در سوخت رسانی پمپ بنزین‌ها اعلام کرد که «اختلال فنی در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

بلافاصله رئیس‌جمهور به وزیر نفت دستور داد؛ ضمن بررسی علت وقوع اختلال در عرضه سوخت در برخی جایگاه‌ها، به نحو مقتضی نسبت به رفع فوری اختلال پیش آمده اقدام کند. ابراهیم رئیسی همچنین اوجی را موظف کرد نسبت به «اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع» به مردم اقدام نماید.

جواد اوجی وزیر نفت بعدازظهر دیروز در ‌ بازدید از جایگاه سوخت «بهار شیراز» در تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور اظهار کرد: به محض حمله سایبری به جایگاه‌ها، تیم ستاد بحران در شرکت پالایش و پخش شکل گرفت و اقدامات برای فعال کردن پمپ بنزین‌ها انجام شد، خوشبختانه تجربه سال ۱۴۰۰ و حمله سایبری به جایگاه سوخت به ما برای مدیریت این بحران کمک می‌کند.

در این میان رسانه های اپوزیسیون فارسی زبان تقلا کردند تا با ایجاد التهاب، اختلال در عرضه سوخت را به یک بحران در سراسر کشر بدل کنند. هدف آن بود که در گام اول، ازدحام مردم در جایگاه های سوخت رقم خورده و در گام بعدی، فضای ملتهب در جایگاه های سوخت، به نارضایتی مردم در کف خیابان بینجامد.

اما خوشبختانه، با هوشمندی مسئولان و صبر و متانت مردم، این پروژه ضدایرانی با شکست مواجه شد. دقیقا مانند سال ۱۴۰۰.

در مجموع 3 مسئله کلیدی در خصوص اختلال در پمپ بنزین ها وجود داشت. یکی خباثت دشمن و تقلا برای ایجاد آزار و اذیت برای مردم، دیگری هوشمندی مسئولین و تلاش بی وقفه برای رفع مشکل و سومین مورد نیز متانت و صبوری مردم عزیز ایران.

با اینحال رسانه های منتسب به جریان غربگرا در اقدامی مسبوق به سابقه صرفا به سیاه نمایی اقدام کرده و طوری القاء کردند که گویی به دلیل ناکارآمدی مسئولین، پمپ بنزین ها خود به خود مختل شده و یک بحران بزرگ در کشور شکل گرفته است.

در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب آمده بود:« در طول این چهل سال -و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیّتها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌‌ی همیشگی هزاران رسانه‌ی صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند.»

پروژه اعضای فراری جریان فتنه برای نفرت پراکنی علیه همسایگان ایران

سهام نیوز- ارگان رسانه ای منتسب به اعضای فراری جریان فتنه- در مطلبی به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «پاکستان و مردم استان سیستان و بلوچستان ما نه‌تنها هیچ نسبتی با جنایت راسک ندارند بلکه بشدت با این قبیل اقدامات مخالفند. از سوی دیگر حضور عناصر گروهک موسوم به جیش‌العدل در اردوگاه‌های آموزشی متعلق به طالبان در افغانستان که افراد مطلع افغانستانی از آن خبر می‌دهند، تردیدی باقی نمی‌گذارد که این گروهک با فرمان حکومت خودخوانده طالبان عمل می‌کند.»
 

نفرت پراکنی در دل مردم ایران علیه همسایگان کشورمان از دیرباز در برنامه ویژه دشمن قرار داشته است. اینکه اعضای فراری جریان فتنه به این پروژه ضدایرانی ضریب می دهند اصلا جای تعجب نیست. تعجب اینجاست که برخی رسانه ها در داخل از بودجه بیت المال ارتزاق کرده و آب به آسیاب دشمن می ریزند.
پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول