اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف لکسوس 2۱ میلیاردی قاچاق در هرمزگان +عکس

با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امینت عمومی استان هرمزگان، یک دستگاه خودرو لکسوس قاچاق به ارزش 210 میلیارد ریال شناسایی و کشف شد.

کشف لکسوس 2۱ میلیاردی قاچاق در هرمزگان +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک باند در امر ورود خودروهای لوکس گرانقیمت قاچاق پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل واقع در یکی از محلات بندرعباس اعزام و در بازرسی از داخل زیر زمین یک ساختمان یک دستگاه خودرو لکسوس مدل570 Lexus LX کشف که پس از استعلام سامانه از پلاک های خودرو مشخص گردید ، پلاک های نصب شده بر روی خودرو مربوط به یک خودرو دیگر می‌باشد.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم به عنوان انبار دار و 3 نفر دیگر از عاملان قاچاق خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند ، ارزش این خودرو قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 210 میلیارد ریال عنوان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول