اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ارتش رژیم‌صهیونیستی: 704 نظامی از ابتدای عملیات زمینی مجروح شده‌اند

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر داد که از ابتدای عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه 704 نظامی مجروح شده که حال 160 نفر وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم‌صهیونیستی: 704 نظامی از ابتدای عملیات زمینی مجروح شده‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که از ابتدای عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه 704 نظامی مجروح شده‌اند.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی شرایط 160 نفر از نظامیان وخیم اعلام شده است.

از سوی دیگر،  ارتش رژیم اسرائیل امروز (دوشنبه) مدعی شد که از ابتدای جنگ غزه (۱۵ مهر) تاکنون ۴۵۸ نظامی خود را از دست داده است؛ همچنین ۱۲۵ نظامی از زمان آغاز حمله زمینی به غزه به دست رزمندگان فلسطینی کشته شده‌اند.

به نوشته وبگاه آی ۲۴ نیوز، ارتش اسرائیل در تازه‌ترین اطلاعیه خود خبر داد که چهار نظامی دیگر این رژیم در غزه کشته شده‌اند.

شب گذشته نیز سخنگوی ارتش اسرائیل اذعان کرد که نظامیان این رژیم از خستگی شدید جنگ در غزه رنج می‌برند و برخی از آنها یک‌ونیم ماه است که در میدان نبرد هستند.

روزنامه عبری‌زبان معاریو نیز روز شنبه در گزارشی نوشت: «با گذشت ۷۰ روز از جنگ، حماس هنوز نشانه‌ای از شکست را بروز نداده است و به نظر می رسد که جنگ علیه حماس تا مدت‌های طولانی ادامه داشته باشد».

از سوی دیگر انتقادات از بنیامین نتانیاهو و مجموعه ارتش در میان جامعه اسرائیل در حال افزایش است و به خصوص کشته شدن اشتباهی سه اسیر اسرائیلی در غزه در روز جمعه، به خصوص خانواده اسرای اسرائیلی را عصبانی کرده است.

همچنین سخن مقامات اسرائیلی مبنی بر تمرکز بر روی هدف ادعایی یعنی «نابودی حماس» در حالی است که منابع خبری از تمایل تل آویو و حماس برای آتش‌بس سخن می‌گویند، هرچند هنوز طرفین بر سر مواردی اختلاف دارند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول