اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عرضه آفلاین بنزین در جایگاه های تایباد و باخرز

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه تایباد گفت: عرضه بنزین در جایگاه های سوخت شهرستان های تایباد و باخرز به صورت آفلاین و دستی در جریان است.

عرضه آفلاین بنزین در جایگاه های تایباد و باخرز

علیرضا یزدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: به دنبال ایجاد اخلال سراسری در عرضه سوخت، در حال حاضر جایگاه های شهرستان های تایباد و باخرز به صورت آفلاین و دستی به مردم بنزین ارائه می کنند.

وی افزود: در مجموع ۷ جایگاه سوخت در این دو شهرستان وجود دارد که شامل یک جایگاه در شهر تایباد، یک جایگاه در مسیر تایباد به تربت جام، یک جایگاه در مسیر تایباد به خواف، ۲ جایگاه در شهر مشهدریزه، یک جایگاه در شهر باخرز و یک جایگاه در شهر علیاشهر می شوند.

 

 

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه تایباد ادامه داد: این جایگاه های مذکور با ۵۰ درصد تعداد نازل های خود فعال هستند و سوختگیری با نرخ آزاد محاسبه می شود.

یزدی نژاد بیان کرد: جای نگرانی در حوزه سوخت رسانی وجود ندارد و تا زمان برطرف شدن کامل اخلال، عرضه مستمر بنزین به صورت دستی و با نرخ آزاد وجود خواهد داشت.

این مقام مسئول اظهار کرد: گفتنی است که سهمیه سوخت رانندگان و خودروداران در کارت هایشان باقی می ماند و بدون کسری حفظ خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول