اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سخنگوی شورای ائتلاف: بیش از 7 هزار داوطلب انتخابات مجلس در سایت شورا ثبت‌نام کردند

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف گفت: جمع‌بندی اطلاعات نشان می‌دهد بیش از 7 هزار نامزد به صورت الکترونیک و قریب به 1000 کاندیدا به صورت حضوری مدارک خود را برای بررسی در اختیار شورای ائتلاف قرار داده‌اند.

سخنگوی شورای ائتلاف: بیش از 7 هزار داوطلب انتخابات مجلس در سایت شورا ثبت‌نام کردند

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: به دنبال دعوت دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از داوطلبان نمایندگی مجلس که تمایل به بررسی سوابق تخصصی، اجرایی و پژوهشی شان در کمیته انتخابات این شورا را دارند، تاکنون بیش از هفت هزار نفر از داوطلبان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف اقدام به بارگذاری مدارک و سوابق خود نمودند و قریب به هزار نفر نیز با مراجعه به دفاتر استانی و شهرستانی شورای ائتلاف بصورت حضوری درخواست خود را برای بررسی سوابق اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ساختار ویژه‌ای برای بررسی، پردازش و تفکیک اطلاعات بارگذاری شده داوطلبان مجلس در پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف فعال شده و مدارک و سوابق افرادی که در سایت ثبت‌نام کردند نیز برای بررسی‌های بیشتر و انجام مصاحبه‌های حضوری و ... در اختیار دفاتر استانی شورای ائتلاف قرار گرفته است.

 سخنگوی شورای ائتلاف در پایان افزود: تصمیم اولیه این بود که روز 20 آذرماه آخرین مهلت برای دریافت سوابق و اطلاعات کاندیداها باشد اما با توجه به درخواست‌هایی که وجود دارد مهلت ثبت نام داوطلبان در سایت شورای ائتلاف به نشانی www.shananews.com   تا روز جمعه 15 دی تمدید شده و نامزدهایی که تمایل دارند سوابق آنان در کمیته انتخابات شورای ائتلاف مورد بررسی قرار بگیرد، لازم است هر چه سریعتر مدارک خود را بارگذاری کنند.

پایان پیام/ ت 4319

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول