اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ریشه افتخارآفرینی حماس به انقلاب اسلامی برمی‌گردد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ریشه افتخارآفرینی و موفقیت‌های حماس به انقلاب اسلامی برمی‌گردد و انقلاب ایران به الگویی برای مقاومت تبدیل شده است.

ریشه افتخارآفرینی حماس به انقلاب اسلامی برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در نشست گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در اراک با بیان اینکه ریشه افتخارآفرینی و موفقیت‌های حماس به انقلاب اسلامی برمی‌گردد، اظهار کرد: انقلاب ایران به الگویی برای مقاومت تبدیل شده و امروز می‌بینیم نیروهای مقاومت حماس از الگوگیری از مقاومت رزمندگان ایران در برابر جنایت‌کارترین رژیم قرن ایستاده و مقاومت می‌کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب ایران استقلال و ایستادگی در برابر زورگویان را به همگان آموخت و امروز همه وظیفه داریم برای اعتلا و حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی بکوشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انقلاب اسلامی را یک معجزه الهی دانست و گفت: ایران باید همواره بر قله‌ها بدرخشد و از دنیا جلوتر باشد، کسب رتبه‌های بالای علمی است که کشور را به پیشرفت می‌رساند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه ایران نباید در علوم تجربی از دیگر کشورها عقب باشد، بیان کرد: تلاش برای هم‌مرز بودن با دنیا در علوم دینی واجب علمی و حکومتی است و ایران باید در عرصه علم و دانش همواره بدرخشد.

وی تاکید کرد: در علوم‌انسانی ایران ظرفیت‌ها و حرف‌های بسیاری برای گفتن فراوان دارد، توجه به علوم انسانی بنیادی و مقایسه‌ای اصلی مهمی است که نباید از آن غفلت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت حفظ وحدت و دانشگاه تاکید و اظهار کرد: تعامل و ارتباط بین دانشگاه‌ها و حوزه‌ها می‌تواند کشور را در فتح قله‌های بلند یاری رساند.

پایان پیام

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول