برگزاری 3 دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران
رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران از برگزاری سه دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران در یک روز خبر داد.
به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، محمد ملایی، رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط گفت: در روز سهشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲، سه دادگاه علنی برخط در شعب دادگاههای عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار میشود. وی گفت: دادگاه اول با موضوع «مطالبه وجه سفته» با ریاست قاضی محمدرضا آزادی در شعبه ۲۵ مجتمع قضایی شهید بهشتی در ساعت ۸:۳۰ صبح و دادگاه دوم با موضوع «خلع ید» با ریاست قاضی مجید جعفری اختیار در شعبه ۱۵، در همان مجتمع قضایی در ساعت ۱۰ صبح برگزار میشود. ملایی در ادامه افزود: دادگاه سوم نیز با موضوع «ابطال سند» با ریاست قاضی مهدی جوادنیا در شعبه ۲۲ مجتمع قضایی شهید بهشتی راس ساعت ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد. رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه برگزاری دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران اظهار کرد: علاقهمندان به مباحث حقوقی و قضایی میتوانند به صورت برخط و از طریق نشانی زیر در این دادگاه علنی حضور یابند: http://www.skyroom.online/ch/mahtateh/theran۰۹ وی در پایان اعلام کرد: برگزاری تمامی دادگاههای علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی میشود. پایان پیام/
12:40 - 27 آذر 1402