اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واژگونی خودرو در شهمیرزاد 3 فوتی و یک مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شهمیرزاد- کیاسر سه تن از هم‌وطنانمان جان ‌باختند و یک نفر نیز مجروح شد.

واژگونی خودرو در شهمیرزاد 3 فوتی و یک مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، موسی بزرگی، رئیس پلیس‌راه استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شهمیرزاد- کیاسر در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

وی افزود: بنا به اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی در محور شهمیرزاد- کیاسر، مأموران پلیس‌راه سریعاً در محل حاضر شدند که پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، سه تن از سرنشینان خودروی پژو پارس جان‌ باخته‌اند و یک نفر نیز مجروح شده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان ادامه داد: بلافاصله پس از حضور مأموران، تیمی متشکل از کارشناسان تصادفات پلیس‌راه نیز برای بررسی دقیق زوایا و علل وقوع این سانحه در محل حاضر شدند.

بزرگی اضافه کرد: کارشناسان در بررسی‌های اولیه، ناتوانی راننده خودروی پژو پارس در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تجاوز از سرعت مطمئنه را علت اولیه این سانحه تشخیص دادند و علت اصلی وقوع تصادف در دست بررسی است.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان از رانندگان درخواست کرد که علاوه بر رعایت قوانین از تجاوز از سرعت غیرمجاز بپرهیزند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول