اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: با ماجراجویی‌های نتانیاهو، هیچ اسیر اسرائیلی زنده نمی‌ماند


یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که ماجراجویی‌های نتانیاهو و کابینه وی باعث خواهد شد که هیچ یک از اسرای اسرائیلی، سالم به خانه‌های خود بازنگردند.

حماس: با ماجراجویی‌های نتانیاهو، هیچ اسیر اسرائیلی زنده نمی‌ماند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس خبر داد که ۴۵ درصد از شهدای جنوب غزه، از آوارگان هستند و همین مسئله ادعای رژیم صهیونیستی درباره وجود مناطق امن را رد می‌کند.

حمدان با اشاره به اینکه حماس هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد و دولت بایدن را شریک جنایات صهیونیستها می‌داند، گفت: هیچ منطقه یا گذرگاه امنی در غزه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتش صهیونیستی به جای آزادی اسرای خود، آنان را می‌کشد، خاطر نشان کرد: به خانواده‌های اسرا می‌گوییم که با ماجراجوییهای نتانیاهو و کابینه وی، شاید هیچ اسیری [زنده] بازنگردد.

صهیونیستها روز گذشته سه نفر از اسرای خود را در غزه کشتند، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، تحقیقات اولیه درباره کشته شدن سه اسیر نشان می‎دهد، سه نیروی ارتش بر خلاف رویه، عمل کرده‌اند.

سه اسیر، با حالت تسلیم و بدون لباس و یکی از آن سه، با در دست داشتن پارچه سفید از مسافت چند ده متری و در حالی کشته شدند، که به زبان عبری از نظامیان ارتش کمک خواسته‌ بودند.

تک تیرانداز اسرائیلی در حالی به آنان شلیک کرده که آنان در ظاهر غیرنظامی بوده اند و مهمتر اینکه پارچه سفید (به نشانه تسلیم) داشته‌اند.

خبرگزاری شهاب به نقل از حمدان گزارش داد، اگر دشمن صهیونیستی می‌خواهد اسرای خود را زنده بازگرداند، فقط باید بر اساس تبادل اسرا باشد و پس از توقف کامل جنگ حاصل خواهد شد.

وی همچنین گفت که پیروزیهای مقاومت فلسطین در غزه، شماری از کشورهای جهان را مجبور کرد که مواضع خود را تغییر دهند.

این مقام حماس در پایان عنوان کرد: اسرائیل در ۷۱ روز، حدود هزار و ۷۰۰ کشتار انجام داده است. اقدامات امروز اسرائیل در بیمارستان کمال عدوان هم جنایت جدیدی است.

پس از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از این بیمارستان، «انس الشریف» از خبرنگاران حاضر در این بیمارستان می‌گوید که بلدوزرهای اسرائیلی چادرهای آوارگان موجود در این بیمارستان را زیر گرفتند.

به گفته وی، این بولدزرها همچنین دهها نفر از افراد زخمی و بیمار را که زنده بوده‌اند، دفن کرده‌اند و شمار زیادی از پیکر شهدا نیز رها شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول