اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بازی محبوب «دث استرندینگ» به سینماها می‌آید

غول صنعت بازی‌های ویدیویی با همکاری یک کمپانی فیلمسازی مستقل قرار است نسخه سینمایی بازی پرفروش و محبوب «دث استرندینگ» را به روی پرده سینما بیاورد و احتمال حضور تیموتی شالامی بازیگر فیلم تازه‌اکران‌شده «وانکا» نیز مطرح شده است.

بازی محبوب «دث استرندینگ» به سینماها می‌آید

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، هیدئو کوجیما و کمپانی «ای۲۴» قرار است از بازی ویدئویی «دث استرندینگ» را که در سال ۲۰۱۹ ساخته شد و با فروش بیش از ۵ میلیون نسخه، یکی از بهترین بازی‌های قرن ۲۱ است، فیلمی سینمایی تولید کنند.

«فیلم درباره معماهای یک اتفاق آخرالزمانی است که مرزهای بین مرگ و زندگی را از بین برده و موجوداتی ترسناک را وارد دنیایی که در آستانه فروپاشی است، می‌کند.» این بخشی از خلاصه داستانی  است که توسط A24 و کوجیما پروداکشنز منتشر شده است.

کوجیما در بیانیه‌ای نوشت: «فیلم‌های بسیار زیادی بر اساس بازی‌های کامپیوتری ساخته شده اما اثری که ما در حال ساخت آن هستیم دقیقا شبیه بازی اصلی نیست.»

«هدف ما تنها تولید یک فیلم برای طرفداران بازی نیست، بلکه قصد داریم فیلمی برای همه عاشقان سینما بسازیم. ما در حال خلق دنیای «دث استرندینگ» هستیم که تابحال دیده نشده است و فقط از طریق فیلم قابل‌دستیابی است.»

داستان این بازی ویدئویی در آمریکا رخ می‌دهد و به واسطه یک اتفاق فاجعه‌بار موجودات ویرانگری وارد زمین می‌شوند. ستارگانی همچون نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو، گیرمو دل تورو، ال فانینگ، کوتسونا شیئوری، مارگارت کوالی و نیکلاس ویندینگ رفن در این بازی حضور دارند.

هنوز بازیگران فیلم مشخص نشده‌اند اما کوجیما  اخیرا در ژاپن به همراه شالامی دیده شده است.

این بازیساز مطرح به همراه جردن پیل در رواید «گیم اواردز» از تیزر بازی «OD» با حضور سوفیا لیلیز، هانتر شیفر و اودو کی‌یر رونمایی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول