اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وزیر کشور: تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت

وزیر کشور با اشاره به اینکه شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند‌‌ در این سد پو‌لاین رخنه کنند، گفت: تروریست‌های جیش‌الظلم بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند و اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

وزیر کشور: تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمد وحیدی وزیر کشور امروز در مراسم تشییع شهدای فراجا اظهار کرد: سبزقامتان نیروی انتظامی به پیروی از سردار سلیمانی به دیدار حق رسیده و به جمع یاران شهید خود پیوستند.

وی افزود: این جوانان با استقامت و شجاعت در دفاع از مردم این سرزمین و کیان کشور، لحظه‌ای به خود تردید راه ندادند و ایستادگی کردند و این شهدا از جان و مال خود گذشتند و به دست مزدوران خارجی و استکبار جهانی به لقا  الله پیوستند.

وزیر کشور بیان‌کرد: این شهدا به نقطه ای از ایمان رسیدند که خداوند انها را خرید، دشمنان بدانند ازموده را ازمودن خطاست و این عزیزان همچنان در میدان حاضرند.

وحیدی گفت: گروهک جیش‌الظلم به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند‌ از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وی تصریح‌کرد: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که لحظه‌ای آرامش داشته باشند. شیعه و سنی یکپارچه در دفاع  از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند‌‌ در این سد پو‌لاین رخنه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول