اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌ها و شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال وبختیاری گفت: سالانه از بخش اعتبارات ماده ۱۷ مبالغی در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار می‌گیرد که سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان در اختیار استان قرار گرفت.

تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌ها و شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد خسرو کیانی صبح امروز در نشست شورای اداری بخش لاران شهرستان شهرکرد گفت: این بخش علاوه بر کم‌برخوردار بودن رتبه اول شهرستان شهرکرد از لحاظ رخدادهای طبیعی را دارد و عواملی مانند سیل، برف و کولاک، آتش‌سوزی و خشکسالی این بخش را تهدید می‌کند، در همین راستا نگاه ویژه‌ای به این بخش شده و از محل اعتبارات ماده ۱۷ مبالغ قابل توجهی به این بخش تخصیص داده شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: در بخش تملک ۱۴۱ میلیارد ریال در قالب ۱۳ پروژه حوادثی تخصیص و جذب شد، در بخش کشاورزان خسارت دیده ۵۶۸ فقره با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال، در بخش معیشتی ۹۷ فقره با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال و صندق حوادث کشور ۱۰۸ فقره در سامانه ثبت شده و به مرور پرداخت می‌شود.

وی افزود: سالانه از بخش اعتبارات ماده ۱۷ اعتباراتی در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار می‌گیرد که سال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان در اختیار استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

کیانی گفت: در بحث پشتیبانی مدیریت بحران ۶ تیغه برف‌روب، یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و یک دستگاه بیل بکهو به این بخش تخصیص یافت.

وی افزود: از اعتبارات ماده ۱۷ در بخش مسیل‌ها ۶۰ میلیارد ریال تملک شده و در قالب هشت پروژه در دست اقدام است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول