اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تاکید «میرضیایف» بر فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی و خدمات اجتماعی

رئیس جمهور ازبکستان با اشاره به آغاز فصل سرما در این کشور بر فعالیت 24 ساعته نیروهای انتظامی و خدمات زیربنایی اجتماعی تاکید کرد.

تاکید «میرضیایف» بر فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی  و خدمات اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان در نشست ویدئویی با محور بررسی روند اجرای وظایف مبنی بر برگزاری فصل زمستان تاکید کرد: از امروز تمام سازمان های نیروی انتظامی و خدمات زیربنایی اجتماعی به صورت 24 ساعته فعالیت می کنند.

در این نشست ویدئویی همچنین وقفه ها و مشکلات مشاهده شده در سیستم انرژی برخی مناطق مورد  بررسی قرار گرفت، رئیس جمهور به نظرات مردم در شبکه های اجتماعی توجه ویژه داشت.

به عنوان مثال، در پمپ های بنزین استان «نمنگان» وقفه هایی در تامین سوخت وجود دارد. در ناحیه های «بالیقچی»، «پخته آباد»، «مرحمت» و «اندیجان» به علت سرمای هوا مشکلات تامین برق تشدید شده است. بر اساس گزارش های واصله، در ناحیه های «گذار» و «کسبی» استان «قشقه دریا» چراغ ها زود زود خاموش می شوند.

رئیس جمهور ازبکستان مجددا بر ضرورت رفع سریع این گونه نواقص و پیشگیری از آنان در آینده تاکید کرد. همچنین به مدیران کارخانجات شبکه های برق و گاز دستور داده شده است تا تیم های اضطراری را آماده و فعالیت شبانه روزی آنان را تامین و ذخایر ابزار و مصالح مورد نیازرا افزایش دهند.

امسال یک سیستم جدید تامین زغال سنگ راه اندازی شد. در نتیجه اقدامات انجام شده به موقع 5 میلیون و 900 هزار تن زغال سنگ تولید شد. 930 هزار تن زغال سنگ در اختیار مردم و 93 هزار تن دیگر در اختیار حوزه های اجتماعی قرار داده شد.

همچنین دستور تامین کنترل روزانه بر حمل زغال سنگ از انبارها در مناطق به مردم و تاسیسات اجتماعی، ایجاد ذخایر لازم زغال سنگ در تأسیساتی که سیستم گرمایشی به شرکای خصوصی منتقل شده است، داده شد.

علاوه بر این، بر اهمیت استفاده عاقلانه از منابع انرژی و جلوگیری از موارد مصرف غیرقانونی آنها تاکید شد.

در این نشست همچنین برای مسایل ایجاد شرایط مناسب جهت برگزاری جشن سال نو توجه خاص مبذول شد.

همچنین تاکید شد که مراسم های فرهنگی در سطح بالایی برگزار می شود، برنامه های تفریحی و خدماتی گسترش می یابد. در بازارها فرآورده های کشاورزی با قیمت ارزان عرضه می شوند. دادستانی کل بر تلاش ها برای افزایش غیرقابل توجیه قیمت ها نظارت خواهند کرد.

علاوه بر این، بر اهمیت تامین عملکرد پایدار حمل و نقل عمومی و خدمات با کیفیت به مسافران در مترو و اتوبوس ها تاکید شد. همچنین مسائل مربوط به بهبود وضعیت ایستگاه ها، پاکسازی جاده ها و ارتقای ایمنی راه ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست گزارش کمیسیون دولتی در مورد آمادگی برای زمستان و سایر مقامات استماع شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول