اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آغاز طرح نظارتی شب یلدا

به گفته مدیرکل استاندارد طرح نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش در شیرینی‌فروشی‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار از ۲۰ آذرماه به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

آغاز طرح نظارتی شب یلدا

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، وحید والی زاده مرادی در جلسه اجرای طرح ویژه نظارت بر خالص‌فروشی و بررسی صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عموم که در محل سالن کنفرانس اداره کل استاندارد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شب یلدا و برپایی آئین سنتی و ملّی در سطح استان از ۲۰ آذرماه به مدت ۱۰ روز طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در بازار با همکاری بازرسان استاندارد، صمت و تعزیرات در سطح استان اجرا خواهد شد.

به گفته وی در این طرح نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش در شیرینی‌فروشی‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار در جهت جلوگیری از هرگونه کم‌فروشی به صورت ویژه انجام می‌‌شود.

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: بر اساس ماده ۱۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کنترل، نظارت و آزمایش ادواری اوزان و مقیاس‌ها و وسایل سنجش از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول