اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رژیم جعلی صهیونسیتی بویی از انسانیت نبرده است

امام‌جمعه اهل سنت گچینِ پایین گفت:‌ جنایت گسترده رژیم کودک‌کُش اسرائیل در غزه غیرقابل تصور بوده و تنها کسانی چنین اقداماتی انجام می‌دهند که انسان نبوده و بویی از انسانیت نبرده باشند.

رژیم جعلی صهیونسیتی بویی از انسانیت نبرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ حسن نیک ‌بنیاد امام جمعه اهل سنت گچین، امروز ضمن محکومیت جنایات اسراییل کودک‌کُش،‌ اظهار کرد: حساب این‌ رژیم غاصب صهونیستی از انسان‌ها جدا است چرا که انسانیت دارای مرتبه و جایگاه والایی است که آنها بوی از آن را نبرده اند.

وی ادامه داد:‌ تجمعات و محکومیت مردم گچین پایین و همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به امید خدا نتیجه خواهد داشت.

امام جمعه گچین پایین بیان کرد: به سهم خود این حرکت زشت و کودک کشی رژیم صهیونیستی غاصب را به شدت محکوم می‌کنیم، اگر فرزندان ما بیمار شوند شب تا به صبح خواب نمی‌رویم چه برسد که جلوی چشمان‌مان از بین بروند و در سخت ترین شرایط جان ببازند.

شیخ نیک‌بنیاد اظهار کرد:‌ اکنون فرزندان خانواده‌های فلسطینی، کودکان و زنان باردار و نوزدان بی‌گناه به دست جنایتکاران صهیونیست و با حمایت همیپمانانش از بین می‌روند و آتش‌بس موقت توسط آمریکا وتو می‌شود و این ناشی از ضعف آن‌هاست، ضعف آمریکا و انگلیس را نشان می‌دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول