اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور داری از راه اندازی سامانه کیو. آر کد (QR) برای ارزیابی کارکنان و سنجش میران رضایتمندی مردم از آنها خبر داد.

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور داری امروز چهارشنبه (22 آذر) در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: سامانه کیو آر کد، سامانه ای است که همه کارکنان با یک کد و از طریق تلفن های همراه ارزیابی می شوند.

وی ادامه داد: همه کارکنان دولت یک سامانه متمرکز دارند و برای هر فرد یک کد صادر و این سامانه در محل حضور وی نصب شده تا مراجعان با تلفن همراه به چهار سوال پاسخ دهند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: بر این اساس مراجعان به پرسش هایی نظیر آیا از کیفیت کار راضی بودند؟، آیا احترام لازم را انجام داد؟ ، آیا کارم با سرعت انجام شده؟ و آیا از نحوه رفتار و برخورد کارکنان راضی بودید؟ پاسخ می دهند.

لطیفی اضافه کرد: با این روند ماهانه این نظرسنجی رصد می شود و اکنون منتظر مشارکت مردم هستیم تا براساس نظرات آنها از نحوه رضایتمندی مردم مطلع شویم.

در حال تکمیل...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول