اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بازگشت فراموش‌ شده‌ها به ترکیب بارسا

قرار است ۲ بازیکن قدیمی بارسلونا پس از مدتی در ترکیب این تیم مقابل آنتورپ قرار بگیرند.

بازگشت فراموش‌ شده‌ها به ترکیب بارسا

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا یک بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارد که قرار است چهارشنبه هفته جاری برگزار شود. کاتالان‌ها به مصاف آنتورپ از بلژیک خواهند رفت اما باتوجه به صعود آنها به مرحله حذفی، بازی زیاد سختی نخواهند داشت. 

بر همین اساس ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان‌ها به برخی از بازیکنان نیمکت نشین این شانس را خواهد داد تا دقایقی بازی کنند. در واقع بازیکنان مهمی مانند آرائوخو، دی یونگ، گوندوغان و لواندوفسکی حتی در لیست این دیدار حضور ندارند و به جای آنها از چند بازیکن جوان نام برده شده است.

بر اساس گزارش اسپورت، شانس زیادی وجود دارد که دو پیشکسوت بارسلونا نیز پس از مدتی دقایقی در این دیدار بازی کنند. اولین نفر از این بازیکنان، کاپیتان اول سرجی روبرتو است که در دو ماه گذشته بازی نکرده است. روبرتو اواسط اکتبر از ناحیه کف پا دچار مصدومیت شد که او را دو ماه از میادین دور نگه داشت اما وی از قبل از بازی مقابل پورتو بهبود یافته است.

این می‌تواند اولین حضور روبرتو برای بارسلونا پس از بازی مقابل گرانادا باشد که در آن یک گل تعیین کننده به ثمر رساند. البته مشخص نیست او در ترکیب اولیه قرار دارد یا نیمه دوم به میدان خواهد رفت.

دیگر بازیکنی که در این دیدار به زمین بازخواهد گشت اوریول رومئو خواهد بود که در سه بازی اخیرش حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است. غیبت دی یونگ و گوندوغان در ترکیب اساسا به این معنی است که رومئو در بازی مقابل آنتورپ حضور خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول