اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری عاملان گروگانگیری در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار نفر از عاملان آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

دستگیری عاملان گروگانگیری در ایرانشهر

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی 50 ساله در شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور مامورین پلیس در صحنه و بررسی های اولیه حاکی از این بود که شهروندی توسط اشخاصی ناشناس با یک دستگاه خودرو پژو 405 ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن آدم رباها به شهرهای شمالی استان ، روز گذشته رد پای این متهمان در محور خاش به ایرانشهر مشاهده شد که متهمین تحت نظر پلیس قرار گرفتند؛ در نهایت مامورین پلیس طی یک عملیات پلیسی و برنامه ریزی شده عامل اصلی آدم ربایی و سه نفر از همدستانش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انگیزه متهم این پرونده اختلافات قبلی بوده است، خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول