اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جزئیات ماجرای ضرب‌وشتم سوخت‌بر در پایانه مرزی میلک

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: کلیپ پخش شده در خصوص ضرب و شتم سوخت‌بر توسط نیروهای مرزبانی مربوط به شهریور ماه سال جاری بوده و پرونده قضایی تشکیل و مامور خاطی بازداشت شده است.

جزئیات ماجرای ضرب‌وشتم سوخت‌بر در پایانه مرزی میلک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، شمس آبادی امروز در جمع خبرناگران اظهار داشت: در خصوص انتشار کلیپ های پخش شده مبنی بر ضرب و شتم یکی از سوخت بران در پایانه مرزی میلک توسط یکی از کارکنان هنگ مرزی مستقر در پایانه مرزی میلک و مجروح شدن یکی از شهروندان روی پل میلک توسط احدی از کارکنان یگان تکاوری ۱۲۵ نیاتک موضوع سریعا در دستور کار دادستانی هیرمند و بازرسی هنگ مرزی زابل قرار گرفت.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر موضوع توسط تیم بازرسی هنگ مرزی زابل مامورین خاطی به دادسرای شهرستان هیرمند احضار شدند.

وی بیان کرد: پس از بازجویی از مامورین مربوطه مشخص گردید که کلیپ پخش شده در خصوص ضرب و شتم سوخت بر توسط نیروهای مرزبانی مربوط به شهریور ماه سال جاری است و پرونده قضایی در این خصوص برای وی تشکیل و به دادسرای نظام استان ارسال است.

وی در خصوص انتشار فیلم مجروح شدن یکی از افراد محلی توسط احدی از کارکنان یگان تکاوری ۱۲۵ نیاتک افزود: مامور مربوطه سریعا جهت ارائه توضیحات به دادسرا احضار و پس از بازجویی و تشکیل پرونده قضایی با توجه به نظامی بودن فرد یاد شده پرونده با قرار عدم صلاحیت برای سازمان قضائی نیروهای مسلح ارسال شده است.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول