اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۴۸ نفر از حادثه‌دیدگان مسمومیت در راوند مرخص شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۴۸ نفر از حادثه‌دیدگان مسمومیت کارگران در راوند مرخص شدند و فقط 2 نفر بستری هستند و شرایط این حادثه تحت کنترل است.

۴۸ نفر از حادثه‌دیدگان مسمومیت در راوند مرخص شدند

 منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: بعد از ظهر امروز کارگران یکی از شرکت‌های واقع در شهرک صنعتی راوند دچار مسمومیت شدند که بلافاصله ۱۱ تیم از اورژانس و هلال احمر کاشان به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: این حادثه در یکی از سوله‌های صنعتی که تولید آرکوپال بوده و خانم‌ها اشتغال داشته‌اند بوده که تعدادی به علت استشمام گازی، دچار سرگیجه و تنگی نفس می ‌شوند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مدیریت بحران در محل حضور پیدا کرد، افزود: ۵۰ نفر به علت علائم تنفسی در بیمارستان بستری بودند و ۲۵ نفر هم در آمبولانس اکسیژن درمانی و مداوا شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: تاکنون ۴۸ نفر از مجموع ۵۰ نفری که در بیمارستان‌های شهید بهشتی و شهید نقویان کاشان و بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شده بودند مرخص شده اند و در حال حاضر ۲ نفر به دلایل سرگیجه و مسمومیت هنوز در بیمارستان‌ شهید بهشتی بستری هستند.

شیشه فروش تاکید کرد: موضوع مونوکسید کربن به دلیل روشن نبودن بخاری در این سوله منتفی است و علت حادثه در دست بررسی است.

پایان یپام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول