اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرمانده نیروی زمینی سپاه: همچنان عناصری از داعش در استان دیاله عراق حضور دارند

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حضور برخی عناصر داعش در استان دیاله عراق، گفت: به‌طور قطع باید آمادگی‌های لازم را داشته باشیم که خدای ناخواسته اگر حرکتی از طرف گروهک‌های تکفیری صورت بگیرد این آمادگی در یگان‌های ما در غرب کشور وجود داشته باشد که بتوانند هر حرکتی را در نطفه خفه کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: همچنان عناصری از داعش در استان دیاله عراق حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، ‌سردار محمد پاکپور عصر امروز در حاشیه رزمایش نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رزمایش امنیتی که توسط قرارگاه نجف اشرف برگزار شده یکی از رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه در سال 1402 است، اظهار داشت: این رزمایش بیشتر در بعد امنیتی برگزار شده است و یکی از مأموریت‌های اساسی قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور دفاع از مرزها، تأمین امنیت مرزها و شهرهای غرب کشور است.

وی افزود: سال‌ گذشته عناصر داعش در منطقه ازگله ورود پیدا کردند و قرارگاه نجف با آن‌ها درگیر شد و 21 نفر از آن‌ها به هلاکت رسیدند یا دستگیر شدند.

سردار پاکپور گفت: در همسایگی ما استان دیاله عراق قرار دارد که همچنان عناصری از داعش در آن حضور دارند و به‌طور قطع باید آمادگی‌های لازم را داشته باشیم که خدای ناخواسته اگر حرکتی از طرف گروهک‌های تکفیری صورت بگیرد این آمادگی در یگان‌های ما در غرب کشور وجود داشته باشد که بتوانند هر حرکتی را در نطفه خفه کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این رزمایش جزو برنامه‌های رزمایش‌های اصلی نیروی زمینی سپاه در سال 1402 بود و در عین حال یکی از اهداف آن آمادگی نیروها در مقابل تهدیدات احتمالی گروهک‌ها است.

وی تصریح‌کرد: الحمدلله امروز رزمایش با همه اهداف و نکات آموزشی، عملیاتی و تاکتیکی که ما برایشان مشخص کرده بودیم به‌خوبی اجرا شد.

پایان پیام/ ت 3316

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول