اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دانشگاه علمی کاربردی کلینیک مشاوره اشتغال برگزار می‌کند

دانشگاه جامع علمی کاربردی در بیست و چهارمین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۲ کلینیک مشاوره اشتغال و توسعه کسب و کار را برگزار می‌کند.

دانشگاه علمی کاربردی کلینیک مشاوره اشتغال برگزار می‌کند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، فضل الله لک سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور توسعه و تقویت زیست بوم نوآوری و اشتغال دانشگاه، توانمندسازی و تقویت ارکان نظام نوآوری و فناوری، ترویج فرهنگ کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای خلاقانه و انتقال تجربه توسط کارآفرینان برتر ملی، کلینیک مشاوره اشتغال و توسعه کسب و کار دانشگاه را با حضور صاحبنظران و متخصصان برتر حوزه کسب و کار، همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار سال در محل غرفه دانشگاه برگزار می‌کند.

لک در ادامه اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده دو نفر از کارآفرینان برتر ملی در حوزه تجهیزات صنعت فناوری اطلاعات و صنعت نوین بتن و فرآورده‌های بتنی در ایران و نیز رئیس کمیته تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در نشست‌های تخصصی کلینیک حضور خواهند یافت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: کلینیک مشاوره دانشگاه به مدت سه روز در نشست‌ها و پنل‌های جداگانه در موضوعات و محورهای مختلفی همچون برندینگ و تجاری سازی کسب و کار، تأمین مالی شرکت های فناور، امکان سنجی توسعه کسب و کار، تبیین فرآیند تأسیس، رشد و مواجهه با چالش‌ها در شرکت‌های دانش بنیان و راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای دیجیتال برگزار می‌شود.

لک گفت: نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش و فناوری در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود و و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ در روزهای برگزاری نمایشگاه، از غرفه دستاوردهای دانشگاه بازدید و از برنامه‌های متنوع کلینیک مشاوره دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز بهره مند شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول